Hej.

Alla inlägg under januari 2012

Av Ida - 2 januari 2012 17:39

 Fin vah? Det är en fjortiz och en man som ska dö. Jesus är där och ska hämta honom. Bilen körs av Mange. Det är blubb på fjortizens läpp...

 
Av Ida - 2 januari 2012 15:39

Nu bloggar jah å Lisa AT THE SAME TIIIME!!!

Idah har vi vart på stan å fikat lite :O En mysko tjej sa hejdå när vi gick !!!   

Lite sprite å små kakor till vårra maggor :)

De vah mysit hela vägen tills vi gick hem, då det börja regna å HAGLAAA! 

Nu eh vi i min lägenhet å bloggar medans jag chattar me Bad_boy_, inte så vrål kul för Lisa kanske.. :O

Habbla!

Habbahabbasubbsubb!




Av Ida - 2 januari 2012 11:40

Nu är den klar!! Är den fin eller? :O

Kämpade med att fixa bilden och sedan fixa så att ser ut så de gör nue!


Snart kmr Lisa å vi ska väl typ snacka lit och sen ska vi ksk gå på stan! O.o

Ska försöka kolla lite på gitarr fodral, de kan vah bra å ha! Och kanske lite coola kliser märken att sätta på gitarren, vem vet?!

Kibun wa dōdesu ka?

Av Ida - 1 januari 2012 19:43

http://www.youtube.com/watch?v=5-RzMyufZKk&feature=g-vrec&context=G2f95529RVAAAAAAAABg

Klicka på länken, Justin sjunger How To Love- Det är inte hans låt från början, men kolla på bilden. Justin har la inte BLÅ ögon?! Han har ju bruna!! WEIRD!  



Hallå??  Kommentarer? Rulla in! ♥


Av Ida - 1 januari 2012 19:15

 Det, det är du inte ensam om, tro mejj!       Åååh, checka blicken! ♥♥   

   Rosor är röda violer är blå, Justin är min så de så!              

 Han har världens skönaste profil asså! ♥

   Nån mer än jag som undrar vrf tjejerna sträcker sig efter Ryan Good?   

 Åååh, han passar verkligen i brillor!  

Nu, alla haters eller ni som inte tillhör gruppen Belibers, sorry! Gjorde Inte detta för att reta er på nåt sätt   

Av Ida - 1 januari 2012 13:55

Sköt ni egna raketer igår eller? De gjorde då rakt inte vi :) Jag bor i stan serru ♥

Men vi kollade på raketer, och jag lovade ju bilder! Tog bilder med mammas iphone, men ingen av oss vet hur man för över bilder till datan. Kan hända att de inte kommer nårra, men jag ska försöka ♥

Nu till nått annat som jag inte har bloggat om på ett tag: Msp.

Tack till alla som har sett min film : New Years Eve ♥ Jag har fått 4000 fame bara över natten! Helt galet ♥♥

Den är lite konstig, jag vet, jag vet ♥

Nu vet jag det, jag är beroende av min blogg.... ^^ Jag skriver ju helaaa tiden! ♥ Men jag älshar ju dee, och jag älskar att skriva vad jag gör ♥Glad att ni läser detta och här är ett medelande till er: Anata ga shoyū suru subete no ♥ arigatō

Lista ut den ni! ♥

Av Ida - 1 januari 2012 00:11

Ville bara säga gott nytt år! ♥

På Svenska: Gott Nytt År!

På Japanska: Shiawase atarashī toshi ♥

Lycka till med erat 2012! Ps. Bilderna med fyverkerierna kommer antagligen imörrn! ♥

Ni som har msp, om ni sköt raketer i år, ge en auto :P

Plizz, är ganska nära level 7 och de skulle göra miih så glaa' om ni gjorde de ♥

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards