Hej.

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ida - 28 oktober 2012 17:34

1. Tycker du att det är gulligt när killar kysser dig på pannan?
2. En stor fluffig klänning eller en fest klänning?
3. Vad skulle du göra om du fick ett långt kärleksbrev?
4. Dubbel dejter, eller enskilda dejter?
5. Hatar du när killar agerar annorlunda kring sina vänner?
6. Är diamanter en flickas bästa vän?
7. Är ditt hår uppsatt eller utsläppt?
8. Plattar du ditt hår?
9. Vilken är din favorit tjej tidning?
10. Vilken din favorit mascara?
11. Fixar du dina naglar ofta?
12. Små eller stora plånböcker?
13. Jeans eller kjolar?
14. Bär du kläder, skor eller smycken som är obekväma?
15. Smsar du mycket?
16. Vad skulle du göra om du blev gravid?
17. Vad din favoritfärg?
18. Klackar eller sneakers?
19. Har du gråtigt någonsin under en romantisk film?
20. Skulle du lämna aldrig huset utan smink på?
21. HM eller Gina?
22. Bär du skjortor med kragar?
23. Gillar du snobbiga killar?
24. Är du bortskämd?
25. Tycker du är läppglans är bättre än läppstift?
26. Äger du några stora solglasögon?
27. Hur lång tid tar det dig att få redo på morgonen?
28. Tycker du att bära hårband?
29. Gillar du skater killar?
30. Guld eller silver?
31. Vill du ta emot blommor?
32. Gillar du surfer killar?
33. Hur klär du dig för semester?
34. På en skala från 1-10 hur mycket förvirrar killar dig?
35. Tycker du att bära klänningar?
36. HAr du hängt med en kille inom de senaste 48 timmarna?
37. Bär du läppstift?
38. Vill du hålla händer?
39. Vad är den yngsta du skulle hittills?
40. Vad märker du när du först träffar en kille?
41. Är det hett när killar är svettiga?
42. Vilken är den bästa saken med din speciella kille enligt dig?
43. Tycker du om att ha ögonkontakt?
44. Föreställer du dig någonsin din bröllops klänning och ditt bröllop?
45. Skulle du döda för choklad?
46. Har du spenderat en hel dag för att planera hur du ska klä dig (extra fint) inför en kille?
47. På en skala från 1-10 hur kul är shopping?
48. Får du rage om du missar dina favoritprogram?
49. Gråter du mycket?
50. Bär du träningsbyxor eller pyjamas till skolan eller arbetet?
51. Har du klätt dig annulunda för en kille?
52. Skriver du mycket kärleksdikter?
53. Vilken smink kan du inte leva utan?
54. Blir du kär lätt?
55. Har du kramp just nu?
56. Anser du dig själv söt?

Jag, Lina och Lisa ska göra denna snart och jag kanske lägger ut våra svar!

Jag lägger in en till!

1. What time did you get up this morning?
2. Diamonds or pearls?
3. What was the first film you saw at the cinema?
4. What is your favorite TV show?
5. What do you usually have for breakfast?
6. What is your middle name (s)?
7. What food do you dislike?
8. What is your favorite CD at the moment?
9. What kind of car do you drive?
10. Favorite sandwich?
11. What characteristic do you despise?
12. Favorite item of clothing?
13. If you could go anywhere in the world on vacation, where would you go?
14. Favorite brand of clothing?
15. Where would you retire to?
16. What was your most recent memorable birthday?
17. Favorite sport to watch?
18. When is your birthday?
19. Are you a morning person or a night person?
20. What is your shoe size?
21. Pets?
22. Any new and exciting news you'd like to share with us?
23. What did you want to be when you were little?
24. How are you today?
25. What is your favorite candy?
26. What is your favorite flower?
27. What is a day on the calendar you are looking forward to?
28. What are you listening to right now?
29. What was the last thing you ate?
30. Do you wish on stars?
31. If you were a crayon, what color would you be?
32. How is the weather right now?
33. The first person you spoke to on the phone today?
34. Favorite restaurant?
35. Real hair color?
36. What was your favorite toy as a child?
37. Summer or winter?
38. Hugs or kisses?
39. Chocolate or Vanilla?
40. Coffee or tea?
41. When was the last time you cried?
42. What is under your bed?
43. What did you do last night?
44. What are you afraid of?
45. How many keys on your key ring?
46. How many years at your current job?
47. Favorite day of the week?
48. How many towns have you lived in?
49. Do you make friends easily?
50. Salty or sweet?

Vet att den är på engelska, men det tror jag att nu klarar!

Av Ida - 26 oktober 2012 22:11

Nu har jag äntligen höstlov, och en massa kul saker kommer att hända!

Jag, Lisa och Lina (Möjligtvis några fler, vi får se) ska gå på fest ner i stan på fredag! Det ska bli superkul!

Sedan på söndag, om mamma kan köra oss, ska vi åka till Ullred! Då ska Lisa och Lina med också!

Det är lite synd att Ellen åker till skåne, så hon inte kan gå med på festen.. Ullared är ju inget för henne kanske, men hon ska bara veta vad hon missar när hon inte åker med!

En tråkig sak är att jag måste plugga Geografi och matte, för jag ska ha prov, och sedan har jag ju matte läxa..!

En annan sak jag vill göra nu på lovet är att åka skridskor! Det är skita skoj! Jag har inte gjort det på ett tag, och jag saknar det!


Just nu sitter jag och pappa och kollar på en film som heter The Island, den är jättebra! Jag har sett den en gång innan, men det var ett tag sedan så jag minns inte allt.

Jag slänger in en text om det (Lite inläggsförlängning!)

Filmen utspelas i framtiden, år 2019. På grund av förgiftning och miljöförstöring har jordens människor samlats i en stad. Med hjälp av ett komplicerat övervakningssystem ser datasystemet till att envar äter en näringsriktig kost. Det enda som håller hoppet om ett bättre liv uppe är ett lotteri där människor slumpmässigt vals ut och får lämna staden och komma till The Island, ett paradis som aldrig har blivit förgiftat.

En av dessa människor är Lincoln 6 Echo som undrar om världen utanför. Han blir kallad till psykolog och berättar om sin återkommande dröm: att han befinner sig på en båt. Psykologen försöker lugna honom - har han inte allt han behöver? Han får jobba som laboratorietekniker, äta i den gemensamma matsalen, får klä sig i snygga vita kläder och ständigt ompysslad av den allestädes närvarande vaktpersonalen.

Lincolns bästa kompis är Jordan 2 Delta som har turen att vinna lotteriet. På natten innan hon ska lämna staden vaknar han efter sin dröm, lämnar rummet och tar sig in där endast övervakningspersonalen har tillträde. Iklädd en läkarrock blir han vittne till hur en ung kvinna dödas efter att ha fött barn. En man som också har vunnit lotteriet nyligen ligger på ett operationsbord och ett läkarlag ska plocka ut hans organ.

Hela hans värld verkar vara något helt annat än vad han har fått lära sig. Lincoln lyckas dock få tag i Jordan och tillsammans lyckas de fly till utsidan. Sakta går sanningen upp för dem: deras samhälle är en enda klinik för att odla fram mänskliga organ, människorna i staden är kloner, deras minnen om ett tidigare liv är inplanterade och de får bara leva tills deras original behöver deras organ för transplantation. Lincoln och Jordan är egentligen bara 3-4 år gamla, vet ingenting om världen utanför men bestämmer sig för att ta sig till Los Angeles.

Men företaget som äger kloningskliniken inser att mycket står på spel om allmänheten får veta att klonade människor används som slit-och-släng varor och sätter därför in en halvmilitär styrka för att stoppa de två rymmarna.


En liten varning är att den är lite otäck och ganska sorglig. Jag gråter lite när jag ser på den.


En annan sak jag vill berätta är att jag ska spela julspel med teatern i år igen! Men i år är vi den äldsta gruppen som spelar så vi får stora roller! Jag blir väldigt glad om jag får en stor roll i år! :)

Vi får vårat manus om två veckor, och jag är väldigt spänd på att få veta vilken roll jag har   

Av Ida - 20 oktober 2012 14:36

Jag är ledsen om jag har använt den rubriken förut, men jag var bara tvungen att ha något halv-kul!

Jag har spasmer på min mobil för den har gått 100% sönder! Just nu har jag min mors gamla, medans jag önskar mig en ny, eller pengar till en, i Julklapp av min fader.

Annars ska jag hänga med Lina, Lisa, och kanske Ellen på staden idag.

Vi ska nog gå och fika och snacka lite tjejsaker, för Lina och Lisa vart på en liten fest igår när jag var vild och kollade på en ny bil... Dock är det en sportbil.. AWESOME!   

Idag på förmiddan har jag och mamma vart och handlat och vi köpte hårfärg till mig! För jag ska göra Dipdie och jag är jätte spänd! Den är röd, ungefär som du hade Lina!


Är det bara jag som har läst att det ska bli typ 19 grader snart? Shorts mitt på hösten? Hmmmmmmmm

Men det skulle faktiskt bli riktigt skönt, för jag avskyr att frysa på morronen.


Nu tänkte jag ta lite av eran tid och tipsa om bloggar!

Lisa: http://luckylisa.bloggplatsen.se/

Lina: http://linasnaglar.bloggplatsen.se/

Johanna: http://naglarofoto.bloggplatsen.se/

Heidi: http://attractivelydisabled.bloggplatsen.se/ http://snedsteg.blogg.se/

Jag känner inte Heidi, men jag läser både hennes vanliga och hennes fotoblogg och de är riktigt bra!

Men jag känner ju Johanna, Lisa och Lina och jag läser alltid era bloggar!


Av Ida - 13 oktober 2012 21:37

Vad är klockan? - 21.37

1. Fullständigt namn- Ida

2. Ålder? 13

3. Vart bor du? Sverige

4. Bor tillsammans med? Just nu papsen

5. Färg på ditt hus? Gult.

6. Hus eller lägenhet? Hus

7. När är du född? 25 mars 1999 

Klass? - Sjunde klass.

Vilket år tar du studenten? Inte säker just nu.. 

10. Något jobb? - Noo, Im to lazyyy

11. När gick du upp i morse? Halv 10

12. När ska du sova? Snart... Pha! Aldrig.. 

13. Duschat idag? Faktiskt inte, men imorn..

14. Kramat någon idag? Ja, pappa har fått 100000 

15. Pussat någon idag? Nää

16. Vad har du ätit idag? - Två smörgåsar, falukorv m mos och godissss.

Dagens klädsel?  Mjukisar och en pappa-tröja

18. Dagens smink? Inget

19. Dagens sötnos?  Min kanin.

20. Dagens roligaste? - Vänner, tvserien 

21. Har du många vänner? Ja, ganska. 

22. Hur många har du kysst?-Haha, ingen.

23. Vem kramade du senast? -  Papsen:)

25. Hur många har varit otrogen mot dig? nej

27. Har du pojk-/flickvän? - nej

28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma

29. Vem fick du senast sms ifrån? Lina

31. Film? - Favorit? Näver sajj näver 

32. Låt? - Beaty and a beat

33. Mat? - taco

34. Dryck? -Kolsyrat vatten

35. Färg? Lila o svart 37.

Stad? ...

38. Land? - Sverige, ofc.

39. Ämne i skolan? Engelska och SO 

40. Människa? Mamma eller pappa 

senaste:

41. Personen du tänkte på? - Justin Bieber faktiskt.. 

43. Gången du spydde? För typ två månader sedan..

 44. Gången du grät? -Oj.. Två veckor, kanske?

 45. Pizzan du åt? -Förra fredan.

Gången du var i Göteborg? I september.

Gången du var i Stockholm? Förra sommarn, tror ja 

48. Gången du var full? Aldrig

49. Gången du var hög? aldrig

50. Gången du var kåt? Haha, peddo-fråga!

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Svart.

 52. Hund eller katt? - katt

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på

54. Tvspel eller datorspel? – tvspel 55. Singel eller upptagen?  Beror på

 56. Hångla eller ha sex? - Men, vad är detta för frågor? 

58. Ragga eller bli uppraggad? Hur ska jag veta? 

59. Big Brother eller Paradise hotel? Kollar inte på nån av dem

60. Blont eller svart hår? -Brunt

61. Har du blåa ögon eller bruna? Blandning.

Choklad eller lakrits? – choklad

63. Göteborg eller Stockholm? – stockholm

64. Högerhänt eller vänsterhänt? Vänster.

65. Coca cola eller fanta? - fanta

66. Pizza eller kebab? - pizza

67. Randigt eller prickigt? - prickigt

68. Älska eller älskas? - älskas

69. Leva eller dö? - Leva


antal:

70. Personer du älskar? Måånga! Alla jag kallar vänner! 

71. Personer du hatar? - Vi kanske inte borde nämna namn, men jag säger såhär: "KOOOOLLA HÄÄÄÄR!"

72. Gånger du varit full? - ingen 

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Ingen

74. Glassar du ätit på en dag? - Två

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 1

76. Gånger du haft minnesluckor? Ganska ofta!

77. Gånger du varit hög? -aldrig?

78. Personer du saknar just nu? Alla som inte är här

79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1 gång.. Jag rekomenderar det inte.  


vem:

80. Vill du kyssa nu? -

joe 81. Ska du träffa imorgon? - Maj frendsss 

82. Sjöng du senast för? - Lisa!

83. Hade du senast en msn-konversation med? Emil skulle jag troo

 84. Spelade du tvspel med senast? -Ellen!

85. Vill du ta med på resa nu? - Mina vänner! Och familjen..

 86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - "KOOOOLLA HÄÄÄR" 

87. Förtjänar att dö? - Ojj.. Joseph Kony! 

88. Är söt? - Många :) Min brorson är riktigt smurfsöt

89. Vill du sova jämsides med i natt? - 

vad:

90. Gör dig glad? - Musik

91. Gör dig ledsen? - Sorg och lögner!

 92. Vill du helst göra nu? - Dansa!

93. Önskar du att du slapp göra? - städa och läxor

94. Vill du ha nu? - Godis

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -  Har redan fyllt, men till nästa år... En kamera kanske?

96. Längtar du till? - Justin Biebers konsert och julafton!

97. Tycker du om dina betyg? -Har inte fått nårra ännu.

 98. Ångrar du i ditt liv? - Inte så vrålmycket, men säkert något.

99. Är det bästa som hänt dig? Mina vänner! Ska jag ta namn? 6B tjejerna och Elias och Jesper också.. Och kanske Simon. Även fast vi inte pratar så mycket i skolan så tycker jag att vi är ganska bra kompisar.

Äntligen har jag nårra att nörda Harry Potter saker med :)

100. Hur mycket är klockan? - 22.00

Av Ida - 12 oktober 2012 18:30

Jag slutade klockan 1 så jag var chill hela eftermiddan tills jag skulle ta en buss vid halv 5 till pappa :)

Nu har jag varit hemma ett tag och tittat på tv... Egentligen borde jag städa kaninburen men det kan jag göra imorn förmiddag för vi kommer filma imorn skulle jag tro :)


Nu har Justin Biebers nya musikvideo kommit!! Till beuty and a beat och den är perfektion!

Ååååh, den är så bra!

Av Ida - 11 oktober 2012 21:20

Hejsan alla smurfiga människor!
Jag får alltid sånna här "bloggryck" eller kanske rent av "bloggspasmer" sent på kvällen.. Har jag någon diagnos, eller?


Vad har hänt det senaste då? Jo, jag har slutat på min MTV dans! Inte för att det var så intressant, men jag kände att det var mer jag när jag dansar Modern.. Varför berättar jag detta?

Just det, sedan har jag lämnat in min SO slutuppsats om Romarriket, Egypten och Atikens Grekland.

Jag kommer snart få betyg på den och jag är lite nervös faktiskt..   


Jag hade inte så mycket att säga egentligen, men det var ganska länge sedan jag bloggade, så jag var liksom tvungen kände jag. :)

Kan hända att jag bloggar i helgen!  



Av Ida - 7 oktober 2012 21:23

Jag såg att Lina hade gjort de på sin blogg ( http://linasnaglar.bloggplatsen.se/ skrolla ner lite så hittar ni hennes inlägg!)

Jag vill inte härma dig Lina, men det verkade kul så jag ville också göra det.

I år körde jag igång höst modet och höst färgerna tidigt och det är jag glad för   


Första saken jag har är min myskofta från Gina Tricot. Den är typ vinröd blandat med lila.

Den kostade 150 kronor tror jag, och jag köpte den i början av September.

Här kommer en liten bild    Eller, den blev ju ganska stor   


Nästa sak är mina vita fina Pioneer hörlurar! Jag fick dem av pappa förra julen, men jag har använt extremt mycket nu September! De har kanske inte det bästa ljudet, men de är både snygga och bekväma! Många andra hörlurar är ganska tunga och klumpiga, men inte de här.. Åh, de är perfekta!  


Näst på min lista är mitt lila nagellack från Loréal Paris och det är färg 502.

  Den ser mycket mer lila ut än vad den är på riktigt. Men jag fick den av Ellen i fördelsedagspresent när jag fyllde 13. Jag hade en liten fest med Ellen, Lisa och Lina då.


Näst på min lista är min bruna halsduk från Indiska! Jag tror att jag berättade på bloggen när jag köpte den.

Jag har haft på mig den nästan varje dag det senaste. Jag har kollat runt på indiskas hemsida och jag hittar inte den bruna på deras hemsida, men den blå hittar jag så jag slänger in den och så får ni föreställa er att den är brun!

   Oj, herregu... Den blev stor..


Jag ska gå och lägga mig nu, men annars hade jag fortsatt. Men fyra saker hann jag med   

Av Ida - 5 oktober 2012 20:55

Eftersom jag inte har så mycket att komma med i denna blogg för tillfället tänkte jag svara på lite frågor C:


SENASTE:

1. Dryck: Juice

2. Telefonsamtalet: Pappsen min

3. SMS: Lina

4. Sång du lyssnade på: Avril Lavinge, Smile


HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Noepp..

7. Har någon varit otrogen mot dig: Har inte vart tillsammans med någon på allvar,  så det hade kanske varit lite svårt.

8. Varit kär: Just nu är jag galet kär i en fin liten kille som inte märker mig överhuvudtaget. Eller jo, jag är han halvtöntiga kompis..

9. Förlorat någon speciell person: Inte med död, men jag har ju förlorat vissa vänner

10. Varit deprimerad: Delar helst inte med mig av det förflutna på bloggen.

11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha, jaa..


DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Lila

13. Blå

14. Svart


I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Jajaja. Mågna viktiga människor har kommit detta år.

16. Fått ditt hjärta krossat: Jaoo

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja, det händer :)

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Den som krossade hjärtat mitt har förändrat hela mig om och om igen.

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Klart!

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Aop

21. Kysst en kompis: Tja, en och en annan puss i pannan har väl Lisa råkat ut för, men annars inte.


BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: 6 stycken :) Jag känner allihopa ^^,

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Två eller tre kanske :)

24. Har du några husdjur?: Japp. En katt o en kanin :)

25. Vill du ändra ditt namn: Jag tycker att mitt namn passar mig, men det skulle vara kul att ha något lite annorlunda :)

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade med släkten :D

27. Vilken tid vaknade du idag: Halv sju typ ..

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov...

29. Någonting som du längtar till: Julafton och min födelsedag :) Och såklart Justin Biebers konsert ;)

 31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Kanske att jag vore lite modigare, alltså innan detta, så kanske hade jag haft ännu fler vänner i fler kretsar, men jag tycker om mitt liv som det är :)

32. Vad lyssnar du på just nu: Justin Bieber :)

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jaoo! Jag har faktiskt bott med en Jens :)

34. Vad gör dig irriterad just nu: Personer som spelar dumma för uppmerksamhet


OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Ida Maria Lovisa

37. Singel/upptagen: Jag är singel, siingel..

38. Stjärntecken: Vädur

39. Kille eller tjej: Tjej

40. Grundskola: De skulle ni vilja veta vaaa..?

41. Gymnasie: Har inte kommit dit ännu..

42. Högskola: Noooo.

43. Hårfärg: Mellan brunt med naturliga blonda slingor lite var stanns

44. Långt eller kort: Ganska kort faktiskt.

45. Längd: 1,72

46. Vad gillar du gällande dig själv: Jag jag är positiv, oftast och att jag har så fina vänner :)

47. Piercings: örohängen :)

48. Tattoos: Nej

49. Högerhänt eller vänsterhänt: Vänsterhänt


DIN FÖRSTA:

51. Operation: Ingen av dem och kommer, förhoppningsvis, inte bli nårra

52. Piercing: Öron

53. Tatueringen: Har ingen.

54. Bästa vän: Emelie, vi träffas inte längre men vi hejar när vi ses :)

55. Sporten du spelar: Gymnastik..

56. Husdjur: Katt

57. Vaccination du minns: Jaaa, duu..

58. Konsert: Kapten Röd med min skola :)

60. Alkohol du drack: Nej, jag är ren. :)


JUST NU:

61. Äter du: Lite godis

62. Dricker du: Inget

63. Är du på väg att: Slappa :)

64. Lyssnar du på: X-factor

65. Väntar du på: Mer godis


DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Jaa :)

67. Vill du gifta dig: Om jag hittar någon fin, så ska jag defenitivt gör det :)

68. Karriär i åtanke: Något med dans eller musik skulle jag tro.


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon skulle jag tro :)

70. Kramar eller pussar: Har bara kramat det andra könet, än så länge, så jag får väl säga kramar för tillfället :)

71. Kortare eller längre: Längre, men inte för mycket

72. Yngre eller äldre: Jämngammal, eller äldre :) Men det beror på hur mogen han är

73. Romantisk eller spontan: Båda

74. Snygg mage eller snygga armar: Vacker kropp skulle jag säga, antar att det inkluderar båda. Men magar kan vara fina..

75. Tatueringar eller piercingar: Båda, men inget krav :)

76. Känslig eller inte: Lite känslig, men inte för mycket :)

77. Ragg eller förhållande: Förhållande.

78. Bråkstake eller tveksam: Både och en blandning kanske?


HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Nope

80. Gjort något sjukt spontant: Många gånger.

81. Tappat glasögon eller linser: Nää

83. Krossat någons hjärta: Hoppas inte det D:

84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja

85. Har du blivit arresterad: Nej.

86. Dissat någon: Har väl hänt

87. Gråtit när någon dött: Har faktiskt haft turen att inte varit med om att någon dog när jag har levt

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Klart jag har.


TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Då och då :)

90. Mirakel: Självklart

91. Kärlek vid första ögonkastet: Ja

92. Himlen: Inte på ett religöst sätt nej. Jag är vetenskaps baserad Buddist

93. Tomten: Nej, sorgligt nog

94. Att kyssas på första dejten: Om man klickar

95. Änglar: Njaaa, tror inte det


SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: Nepp

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Ja, en gång när jag gick i första klass. Fasen, vilken player jag var!

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, det tror jag

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mig själv. Om jag försvinner så är det svårt att leva, men också mina föräldrar. Jag vet inte vart jag skulle vara utan dem

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Jappp


Kommentera! Var den någon förvåning?

(Var tvungen att göra om inlägget och ändra lite granna, och jag vet inte, men jag tror att inlägget hamnar högst upp om man ändrar i det)

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards