Hej.

Alla inlägg under december 2011

Av Ida - 31 december 2011 20:41

Idag lagade mamma en tre rätters middag!

Till förrätt fick vi typ en räk och kräft sjärts (   ) sallad i en liten, liten skål och till varmrätt fick vi kött och finskuren potatis :)  

Men, nu till efterrätten.. Min efterlängtade pannacotta! Mums!  

Med lit jordgubbs klet på toppen! xD Mums !

Nu, till nåt helt Annat! Jag jobbar med en ny header och den ska bli suuuuper ägig!!

Mejla mej på Msp elr släng in en kommentar om ni har nårra tips eller bara vill snacka ♥

Ps. Säger ja till alla vännerförfrågningar. Förutom bäzza, älshar min bäzza Lisa alias FjortizFeber mest i heeela världen! Och El We. Och FunGirl99.

Pöss! Hōyō!   

Av Ida - 31 december 2011 17:35

Jag har just kollat på fyverkerier uppe på ett berg :)

Supervackert! Men jag har tatt lite bilder på de, men de ligger på mammas telefon och jag vet inte rikigt hur den fungerar så jag ska försöka imorrn att lägga upp dem ♥ 

Nu ska vi snart käka trerätters middag och till efterrätt blir det Pannacotta ♥ YUMMIE!

Bara sju timmar kvar till Nyår! Yey!

Nu ska jag sluta men jag ska Kanske blogga senare :)

Älshar ehre! ♥           Pöss på dejj FjortizFeber ♥

:)

Av Ida - 31 december 2011 15:53

Beliber 4 Evah!

Eien Beliber!



PS, sugu ni atarashī hedda ♥

Ps, kommer ny Header snart ♥

Av Ida - 31 december 2011 14:43

Jag vet, jag vet! Den suger :(  Meh de är min första! Ska fixa mer'en  

Älshar ehr ♥ 

Följ FjortizFebers blogg ! http://fjortizfeber.bloggplatsen.se/2011/12/31/6979789-lite-andring-i-bloggen-xd-gatt-nytt-ar/

To kisu!  

  

Av Ida - 31 december 2011 11:58

Fick just reda på att en tjej som kallar sig Djurtjejen kollar på min blogg varje dag!  

Tack!!! Eftersom ingen annan tävlar, så har hon blivit veckan s moviestar! ♥♥ 

Tre autos ska hon få :) Så Djurtjejen, när du ser detta: Mejla miig! Stuffs ♥

Av Ida - 31 december 2011 11:06

Hur mår mina kära läsare idag? (Hoppas att det finns nårra, annars är detta pinsamt!)

Gott Nytt År förresten! ♥ Har ni några nyårslöften? Jag har ganska många!

1. Äta mindre godis.

2. Lära mig fler ackord :)

3. Börja i ngn sport

4. Våga mer!

5. Säg inget utan att tänka efter nooga!

Vilka är era?  Kommentera ♥ Post a comment! ♥ Komento! ♥ Kommentti!

Kyss ngn vid tolvslaget! ♥

Av Ida - 30 december 2011 20:27

Idag är jag Japansk! Konithiwa! ♥

Ching Chong LuftBallong! Skojja! 

Men jag får väl lära mig lite!

Daremoga shiawase ni harō! Watashi wa kūruna burogu o motte iru!

Eller:

誰もが幸せにハロー私はクールなブログを持っている

Hah! Knäck den om ni kan! :P


Ps: Tack till Translate!

Sayōnara!

さようなら

Hejdå!

Ps. Jag tycker att japaner är söta.. På ett speciellt sätt! ♥ Fina ögon!

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards