Hej.

Alla inlägg under november 2012

Av Ida - 22 november 2012 21:00

Hej :)

Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag inte har orkat.

Dessutom har jag haft mycket läxor och jag har två uppsatser just nu   

Skolan förstör min fritid just nu, alltså!

Sedan har jag inte sagt det, men jag har ett julspel med teatern iår igen :D Jag har två veckor på mig att lära mitt manus..

underbart!


I övrigt har jag slagit i huvudet och jag blödde där imorse    Kul att veta?

Av Ida - 12 november 2012 18:28

Hashtags.. Japp. Jag är beroende av twitter. Även fast att jag säger Tfvitter, som ingen äkta Twittare gör.

Jag skapade min Twitter för att följa Justin Bieber och andra kändisar jag gillar.  Nu följer jag 215 personer. Jag känner två av dem i verkligheten och typ fyra av dem är kändisar. Vad hände där liksom?!


Vad annars då? Jo, jag är sjuk. Eller, wanna be sjuk typ. Var rätt hängig i morse med 0,3 graders feber. Ja, jag vet! Hur överlevde jag? Nej, men jag brukar känna av feber ganska lätt och utav det kände jag mig rätt dålig, dessutom hade jag ont i huvudet och kände mig som om jag hade rest mig för snabbt hela dagen. 

Nu mår jag iallafall bättre och jag kommer antagligen gå till skolan, och det ska nog gå bra :)


Snart ska jag och mamma kolla på film, inte för att jag vet vilken, men..

Just det! Jag hade tänkt att jag ska byta namn på bloggen snart, så om ni har några förslag får ni kommentera!

Av Ida - 4 november 2012 20:33

Hej! Idag var jag och min mamma på Ullared   Egentligen skulle Lina och Lisa med, men Lina spelade cup hela dagen och hon orkade helt enkelt inte.

Men vi hade det riktigt roligt ensamma! Jag köpte en del saker och jag vet att jag lovade att jag skulle lägga ut bilder på dem men jag orkar verkligen inte nu!

Jag kommer nog göra det någongång i veckan eller till helgen, men vi får se.


I morgon börjar skolan igen och jag vet bara en sak om veckan och det är att jag ska ha geografi prov på onsdag eller fredag   

Men det ska nog går bra... Hehe..


Av Ida - 3 november 2012 15:50

Måndag: Ensam hemma hos pappa och jag var helt 100% uttråkad! Jag kollade på TV hela dagen och var allmänt lat..


Tisdag: Hemma ensam hos pappa igen och det var lite roligare! Jag gjorde en Haloween pumpa, dansade och tog en promenad :) Sedan tog jag bussen till ett köpcentrum och mötte pappa där och köpte ansiktsmasker till min, Linas och Lisas sleepover   Sedan hämtade mamma mig där och vi åkte hem, för jag ska ju bo där i två månader.


Onsdag: Jag minns inte vad jag gjorde... Senil?


Torsdag: Jag och Lisa försökte få tag på Lina hela förmiddan och hon svarade inte och det gjorde ingen i hennes familj heller, så vi var oroliga. Tillslut ringer hon och hon var på ett badhus utanför stan 

Så vi bad henne att köpa biljetter till en liten fest vi ville gå på på fredagen.

Sedan hade vi en sleepover hemma hos Lina :) Det var superkul och mysigt!


Fredag: Parteeey! Det var INTE kul! DEt var litet, det var 15 pers där och bara tråkigt!


Lördag: Idag skulle jag, Lina och Lisa försöka få med Jesper och Elias att gå och bowla, men Lina har en match vi vet inte hur länga hon ska spela och jag tror att Bowlinghallen stänger vid 6 så vi hinner nog inte..


Imorn då? Jo, då ska vi till ULLARED!  Jag har bjudit mmed Lisa och Lina :) Jag hade bjudit med Ellen men hon är i Skåne, och hon gillar inte att shoppa såå...

Jaja, jag ska gå och käka nu, men jag gör en snabb haul när jag kommer hem i morgon   

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards