Hej.

Alla inlägg under september 2012

Av Ida - 30 september 2012 16:56

och den är extremt ful, jag vet. Men skyll inte på mig! Skyll på byggare Bob.. Jag ska stämma honom inom kort.

Om det är någon som kan hjälpa mig med tips bara lämna en kommentar!


Jag hade tänkt att ha en frågestund igen! Så om ni har någon fråga ni vill ställa är det bara att kommentera!

Jag vet inte riktigt när jag kommer svara på alla frågor, men det kommer inte dröja allt för länge!


Igår umgicks jag, Lina och Lisa under hela dagen och sedan sov vi över hemma hos mig :)

Det var riktigt mysit' och kul, som vanligt.

Jag har nog inte så mycket mer att säga om det, så jag ska nog dra nu    Herrå!

Av Ida - 23 september 2012 18:31

Hej mina vänner! :D
Jag vet att jag inte har bloggat på en vecka snart, och jag har faktiskt en anledning!
Men jag måste varna er, ni har hört den förut..!
Jag har ett liv.. Utanför bloggen..


Igår: Jag, Lisa, Ellen och Johanna var nere på stan och fikade :)

Egentligen hade jag frågat alla tjejer från min förra klass men de flesta var upptagna så vi gick ensamma!

Det var superkul! Ellen gick runt halv tre och Johanna gick en knappt timme senare så jag och Lisa gick runt på stan och var allmänt töntiga.. Som vanligt liksom.

Sedan tog vi bussen hem och när Lisa hoppade av så satt jag ensam och två tanter satt och bitchade om min gamla skola och sa att den var både dålig och möglig.. -_-        

Sorry, men jag fick lite rage..

Sedan gick det på en finfin kille som satt och kollade på mig hela vägen hem (Not in a Pedo way..) och när jag gick av såg det ut som om han vinkade   


Idag: Jag och Lisa gick ner till stan och köpte varsin liten donut, vilket känns lite dumt för jag åt bulle med mamma och pappa ikväll men.. YOLO! Jag vet vad Anna Skipper skulle säga:

- Ja, socker socker och allt detta socker! Det lägger sig rakt på dig, Idha!

Usch.. Kroppsnåja..! Nu kmr jag tänka på det! Jag får köra extra på idrotten och dansen hela veckan så fläsket försvinner! ;)

På tal om Idha förresten, det är så att jag funderar på att börja stava mitt namn så! Men jag ju såklart ha eran åsikt om det, så om ni kan slänga in en kommentar om vad ni tycker om det ;)

Tillbaka till våran dag!

Vi gjorde inte så mycket faktiskt, men vi hade det såklart kul!


Från det ena till det andra så vet nog en del av er att jag gick ut som bisexuell i våras.. Jag ska nog tänka om runt det.

Man är ju lite fundersam runt sånt ibland och jag gick lite överdrift med det.

Så gå inte och tro något liksom..

Ville bara säga det!

Men vi ses snart igen ☻

Glöm inte att checka William Spetz nya humorserie på Svtplay klockan 8 ikväll! ♥


Av Ida - 15 september 2012 08:24

Hej mina vänner :)


Jag har inte bloggat på en vecka nu, och jag hade lite tid över nu så jag fick passa på :)

Så, här kommer min vecka:


Montag: Vi kollade på kapten röd som ni visste att jag skulle :) Det var skita najs och jag ska kanske lägga ut lite klipp, men vi får se..

Annars hände det inte så mycket, jag hade min första MTV lektion. Men det var inte så speciellt utan vi bara dansade lite   


Dienstag: Vi orienterade i en VÄLDIGT blöt och halkig skog!


Mitwoch: Ämm.. Jag minns inget vi gjorde faktiskt!


Donnerstag: Ja, inget speciellt här heller faktiskt. Eller, jag, Rasmus, Simon och Jonathan ska starta en Fight Kony grupp :)


Freitag: Det var igår... Eum.. Jaa.. Haha! Jag minns typ inget av igår! Epic faaail..


Samstag: Idag är det lördag och vi ska på MONSTER JAAAAM! Yeey :) Sen ska jag antagligen sova över med Lisa och Lina, men vi får se :)

Juste, jag kanske tar lite kort på Monster jam och då kan jag möjligtvis lägga ut det :)


Veckodagarna är på tyska. Det läser jag i skolan :)

Av Ida - 7 september 2012 18:48

Idag i skolan hände det väl inte så mycket egentligen, förutom att jag fick reda på att vi ska gå och kolla på Kapten Röd i Folkets hus på måndag!

Så jävla, ursäkta mig   , häftigt! Ni har rätt att vara avundsjuka! Det borde ni alltså.. :)


I helgen ska vi ska vi på loppis och sälja lite :) Det är en loppis för att stödja de hemlösa och att hjälpa till är ju alltid kul!

Ju mer dom spottar av kapten röd, den och trasig är nog mina favoriter

Av Ida - 3 september 2012 14:23

  Hahaha!

Jag skapade ett nytt Youtube konto! Jag har ju ett tillsammans med Lisa, men det är ju till för Justin Bieber saker och jag ville göra ett konto för... Annat liksom.. Vet dock inte vad...

Om ni har tips är det ju bara att säga till!

Men jag får då inte lägga upp videos på mitt fejs, men jag kan ju göra podcasts?

En podcast är då när man pratar som i radio typ och ingen kan se dig :)


Idag är jag hemma och är sjuk, igår var ju jag också sjuk och då hade jag värre feber än idag. Idag har jag 37.8 och min normala temp är 36.9 ungefär, inte för att det var så intressant.


Av Ida - 2 september 2012 12:42

Igår vart jag och Lisa på ett köpcentrum o shoppade :) Det var superkul :)

Jag köpte tre saker, två halsdukar för 100 spänn styck på Indiska. Här kommer bilder:

  Jag köpte en brun också, men den fanns inte på hemsidan..  

Sedan köpte jag ett nagellack som är magnetiskt!

  Man lackar nageln och håller magneten över i typ 15 sekunder.

Då formar nagellacket sig liksom..  Det finns olika magneter, men de kostar en del.


Jag kände mig ganska krasslig igår och det har jag gjort i några dagar och när jag kom hem var jag ganska hängig.

Men gissa vad jag gjorde då?! Jag klippte gräsmattan! Helt själv! ♥ I'm so stolt!

Men sen på kvällen kände jag mig bajssjuk och la mig i sängen och tittade på vänner med en burk    och en    :)

Och jag låg kvar där. Sedan vid 12 tiden stängde jag av och försökte sova. Det gick inte!

Jag hade skitont i huvudet och kände mig yr. 

Vid tre tiden gick jag upp och tog tempen, 37.8 Jag brukar ha 36.6 så lite feber hade jag.

Så jag gick in till pappa och sa till och då sa han att jag skulle försöka somna. 


Jag sov två timmar inatt typ.

Jag blev så sur, för vi hade tänkt att filma idag, men NEHEEJ! Och sen ska jag ha dans imorn, men jag måste stanna hemma   

BLÄÄÄÄH!

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards