Hej.

Alla inlägg under mars 2012

Av Ida - 30 mars 2012 21:25

Jag har just beställt löshååår :DDDD

Då menar jag sånna med clips som man sätter längst in vid hårfästet :)


Imorgn ska vi fira min fördelseda med pappas sida av släkten, jag längtar sjuuuukt mkt ;)


IDag i skolan satt jag, Johanna, Jeppe o Lukas i vårat klassrum.

Sedan kom Kc in (Inte för att ni vet vilka alla ja säg är men, aja :)) och sen kom Lina och sist kom fille o simon in.

Filip ställde sig precis bakom mej och läste de ja läste, dvs min självbiografi, och han läste just ett stycke som hette Mitt värsta minne (Det är helst inget ja pratar om här på bloggen) och han frågade om det o ville veta mer om de, när vi pratade kom Simon och Kc och ville lyssna, och av alla tillfällen fick ja tunghäfta.....  

Det är de samma på Tekniken, då ja och Simon jobbar i samma grupp.. :)

Nåra tips om vad ja kan sägaa?? 

Av Ida - 25 mars 2012 11:32

Idag fyller ja 13 år :)

Så mamma, Ubbe och mina bröd (xD) kom in och sjöng för mih och jag fick: Breaking Dawn del 1 på dvd, ett par lila jeans, en JB tischa, JB nageldekor, tights, en JB anteckningsbok och en väggkloocka :)

"Snart" (Kl 17) mkr våra gäster; Min moster med hennes 2/3 barn, min gudmor :), en kompis som htr Annica, Ubbes pappa, och min brorsas tjej Julia :)


Nu mst ja sluta, men herrå :D



Av Ida - 24 mars 2012 09:33

Fylleer år imon ;D


Onödigt inlägg...

Av Ida - 23 mars 2012 14:03

Nu ska jag hälsa till TVÅ hänjivna läsare: Lisa och Anton: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :DD


Haha, aja :D Ikväll kommer Lisa, Lina, Ellen o Johanna hit, ja fyller ju är på söndag så vi ska 'små fira' xD

De ska bli skojjj :D


Kan inte blogga mera, men vi höööörs :D

Av Ida - 22 mars 2012 07:48

Men nu kör jag  en snabbis :D

Idag är det torsdag och jag ska på dansträning ikväll, det ska bli skitnajjs XD

Idag i skolan har vi tre fria pass på rad.. Men de är inte så kul,, för då har vi lärare :/


Aja, ska bli kul att gå till skolan idag :)


Ses snaart :D

Av Ida - 18 mars 2012 13:09

Wassup?? Igår kunde ja nt blogga, Ellen och LIsa sov över :D

Skulle igentligen bara va Lisa, men Ellen kom å ringde på hos henne och lång historia kort; Hon åkte med xD

De va jäkligt najjs!! På kvällingen skulle vi se på tv, de va bara skit på de 'vanliga' kanalerna så vi såg på barnprogram XDD

Vi kommenterade elakt hur konstigt allt va. Sedan började Pettson o Findus, då blev vi 4 år igen :) Å Lisa ropade:

DETTA HAR JAG SETT! Jag känner igen introt! :DDDDD

Å Ellen bah:

Det är samma intro på alla -.-

å ja bah:

HAHAHAHAHAHAHA! XD


Findus är söt ^.^


Av Ida - 16 mars 2012 21:13

Jag och pappa sitter i soffan och ser på Jurrasic park 1.. Lexi fick just Bravhiosaurius-snor i fejset xD

Haha....

Jag längtar skiter ur mig tills imorn för då ska Lisa sova över :DD

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey :DDDDD


Jaja, vi ses snart! Ps. Ledsen för min sega uppdatering,, Förlååt mig!  

Av Ida - 15 mars 2012 21:14

Men jag ska försöka  hinna med mer!

Jaja, idag hade jag Nationella prov i engelska och det gick faktiskt jäkligt bra!

Jag är riktigt nöjd med min insats :)


Nu ska vi ta en allvarlig sak: Lisa, min bästis, har slutat blogga. (Mest pga att hon inte har tid) Men jag tror även att det kan bero lite på de elaka kommentarerna.. Hon fick höra att Fjortizfeber är ett dåligt namn och att hon va ful !(WTF?!!!!!!!!!!!) Hur kan man säga så till Lisa? ! JAg tycker iallafall att hon är jättesöt! Och dessutom så är det inte utseendet som räknas! Det är insidan..Så om nån av er vet med er att ni har gjort det (Till henne elr till nån annan) säg förlåt.


Puss :)

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards