Hej.

Alla inlägg under februari 2012

Av Ida - 29 februari 2012 18:37

den dåliga uppdateringen!

Men jag har vart upptagen :/


Onödigt inlägg ^^

Av Ida - 25 februari 2012 13:26

Idag har jag å mamma gått nere på stan XD Det va kul, vi köpte lite garn på e loppis. Hon ska lära mig att virka :)

Sedan köte vi ett par jeans på Lindex. De är svarta med riktigt coola dragkedjor på sisdan :)

Sedan köpte jag ett par glasögon..

Najs eller?? Stör mig på att de kallas 'Fjortis glasögon'  


Hehe, iaf.. Vad har ni gjort idag?? 


Av Ida - 23 februari 2012 10:26

Nu har det hänt mkt. Ska inte gå in på detaljer men iallafall... Vet att Lisa läser och jag behöver nån att snacka med..!

Lisa, om du läser: Ring mej eller smsa... Vet att du e sjuk men ja behöver dej..


Aja, solen lyser men jag känner inte riktigt för att gå ut, men vi får se vad jag hittar på :)

Ellen e i gbg och Lisa är sjuk, det lämnar mig till Lina som jag hade tänk å ringa ändå.. Känner för å bowla, men vi får se om hon vill dåå...

Vi hörs imorn elr senare...

Av Ida - 22 februari 2012 15:58

Ledsen! Men jag har vart upptagen och mycket har hänt.


Men igår kom jag hem från Göteborg. Vi var där och hälsade på bror min ♥

Det var riktigt kul! Vi hyrde filmer: Abduction och Dumma Mig.

Abduction är riktigt bra och med snygga Taylor i huvudspelet så blir det bara bättre ♥ Haha xD


Dumma mig är den sötaste filmen EVER! Så söta asså!!!Aweeee ♥

Hehe, jaja, sedan, dan efter (Måndag) gick vi på Universeum.. Jag såg en haj och fick panik... -.-

Nuff' Said..

Vi åkte tåg hem på Tisdag förmiddag och sen fick jag, Lisa och Ellen en bra dag på ett köpcentra :)

Aja, idag har jag bakat!!!!! :)

Jag bakade HallonGrottor med Jordgubbs sylt. Smeten smakade göött så det borde kakorna oxå  

Vi ses :) 




Av Ida - 12 februari 2012 09:52

Haha... Sorry för att jag inte har bloggat på länge.. Men om ni såg det förra inlägget vet ni ungefär varför..

Jag har fått lite hjälp nu.. Är satt på en fkn bevakning!!!! x-O

Aja, idag ska jag och Makamonia (Lina) åka till ett äventyrsbadhus typ :P De ska bli najs :)


Är lite uppochner just nu.. Joe å jag har gjort slut... :'( Men vi kom överens om att va vänner..

Det bränner lite ibland men jag kämpar på...

Lina får väl mig att kännas lite bättre :)


Av Ida - 7 februari 2012 20:36

Jag kände för att blogga lite. Ni ska få höra lite om min daag.

Först gick jag upp, som vanligt, men det kändes annorlunda.. Vet inte vad men...

Till frukost käkade jag Gröt. UÄÄE! Gillar inte ens gröt..

Men sen gick jag till skolan, allt gick segt och jag mådde ganska illa. Både i huvet och med förkylningen..

Men sen när skolan höll på att ta slut, släppte något i huvet. Jag kände att jag var redo. Ville bli av med all smärta som livet för med sig.. Så jag skrev en lapp till Lasse, där det stod om min syn på mitt liv. Att det inte är värt något.

När jag kom hem smsade jag alla tjejer om att jag älskar dem och att jag inte orkar mer.


Sedan gick jag in på toan och hällde upp en liten kork med Acceton. Det kan vara lagom starkt att ta livet.

Så tänkte jag tillbaka på mitt liv. Mina vänner, kärleken jag känner för så många, men även skulden och skiten..

men så kom Joseph in i mina tankar. Han kom in och räddade mina tankar till 86%.. Sedan tänkte jag på mina vänner.

Att jag kommer sakna dem i mitt nästa liv. Att de kommer sakna mig.

Det var min räddning..

Nu lever jag och kommer njuta. Inga fler sjm tankar.. Ska försöka...

Av Ida - 6 februari 2012 11:59

Det har hänt en del saker, vill helst inte gå in på vad. Men jag mår inte bra, inte på nåt sätt.


Herrå, får se om jag börjar blogga imorrn elr om det tar ett tag..  (hehe) 

Av Ida - 6 februari 2012 07:11

Idag är det måndag och skola. Lite tröttsamt men ändå lite kul :)


Vet inte vad jag ska säga. Men idag är jag inte så värst glad. Pappa är typ pissed off på mig. Vet inte varför, men han sa inte ens godnatt igår kväll. Han muttrade om att jag inte ville ha med honom att göra. Fail. Det vill jag ju inte om han beter sig sådär! -.-

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards