Hej.

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Ida - 3 februari 2012 15:52

1. Ha kul

2. Ha det najs

3. Vara med Lisa

4. Babbla med Lisa

5. Åka buss med Lisa

6. Åka till min pappa med Lisa

7. Babbla mer med Lisa

8. Vara vaken hela natten med Lisa


Ja, ni hörde rätt. LISA SKA SOVA ÖVEER! FEEST!   

Hon packar nu, och sen vid 6 tiden ska vi åka en buss ut till pappa!! Sen kommer vi typ ha det lite mysigt och slappa..

Jaja, smsar med Joe också, hans bror hade visst skickat en bild på Joe (SOm inte jag fick) och det tyckte Joe va tur..?

Jag vill se hur han ser ut ju! Han vet hur jag se ut och även om han inte var söt skulle inte det förändra något. Det är personligeheten jag är kär i. Inte utseendet.. (Ps. Idag fyller Joe och Anton 15..! GRATTIS!)


I alla fall, tror att Lisa snart är klar, då ska vi nog börja gå. Gå måste vi, för jag måste hem till mamma och byta skor och hämta reflexer.. Hatar reflexer..   

Fast, det kunde vara värre.


Vad ska ni göra ikväll? Ska ni ut? Slappa hemma? Släng in en kommentar vet'ja!   

Av Ida - 3 februari 2012 07:33

Idag är det fredag, så jag slutar ETT i skolan! Fett NAJS! ^^

Typ alla killar och två tjejer brukar gå nert på stan efter skolan på fredagar, och jag och Lisa hade tänkt å haka på idag.

Vi får se om hon vill, annars går jag själv med Johanna och Elina som brukar förlja med :)


Jag tror att de i klassen börjar acceptera min nya stil, iallafall tjejerna.. Killarna tycker nog att det är konstigt att jag har slips i skolan. Men det är inte deras problem..!

Idag har jag en blå slips med röda ränder.. Hehe ^^ Med min nya tischa som just har fått sin första tur i tvätten :P

Var tvugen att ha den idag alltså! Den är ju så cool! Sedan har jag en tofs som sitter lite snett (Har tuperat håret i tofsen) och mitt vanliga smink: Mascara, lite eyeliner och ögonskugga  

Jag tycker att min stil är cool och inte för mörk och dyster :) Jag lyssnar fortfarande på Justin Bieber (Du behöver inte oroa dig Lisa :) men även på lite nya band som passar min nya stil bättre..  


Jaja, nu måste jag sluta, ses snart ^^  

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards