Hej.

Alla inlägg den 1 februari 2012

Yo!

Av Ida - 1 februari 2012 07:18

Ey yo man, idag är det Onsdag och va ska ha idrott i skolan :) Men jag ska inte vara med på allt. Är så täppt att jag knappt kan gå utan att bli super anfodd. Usch! Jaja, sedan efter skolan ska jag, Lisa och Julia till teatern och träna :)

Yey! Vi fick uppgiften att hitta på en egen karaktär som vi vill spela, såhär ser min ut:

Namn: Hrm....

Ålder: Någonstanns runt 13 år

Utseende: Hon har ett ganska konstigt utseende, men det är väldigt coolt.

Personlighet: Hon är lite kaxig på ytan, men när man väl känner henne är hon snäll. Hon bryr sig inte om vad folk tycker om henne.


Mm, typ sådär :) Sedan skulle vi göra en playlist med låtar vi tycker om, såhär ser min ut:

B-e-a-tiful - Megan Nicole

Run the world - Beyonce

Baby - Justin Bieber

Never Let you go - JB

We found love - Rihanna

In the end - Linkin Park

Shadow of the day - Linkin Park

Domino - Jessie J

As you die - Takida

Baby aucustisk - JB

That should be me - JB


Den är ganska lång, så jag orkar inte skriva fler ^^

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards