Hej.

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

En rolig tjejtag som ni kan testa!

Av Ida - 28 oktober 2012 17:34

1. Tycker du att det är gulligt när killar kysser dig på pannan?
2. En stor fluffig klänning eller en fest klänning?
3. Vad skulle du göra om du fick ett långt kärleksbrev?
4. Dubbel dejter, eller enskilda dejter?
5. Hatar du när killar agerar annorlunda kring sina vänner?
6. Är diamanter en flickas bästa vän?
7. Är ditt hår uppsatt eller utsläppt?
8. Plattar du ditt hår?
9. Vilken är din favorit tjej tidning?
10. Vilken din favorit mascara?
11. Fixar du dina naglar ofta?
12. Små eller stora plånböcker?
13. Jeans eller kjolar?
14. Bär du kläder, skor eller smycken som är obekväma?
15. Smsar du mycket?
16. Vad skulle du göra om du blev gravid?
17. Vad din favoritfärg?
18. Klackar eller sneakers?
19. Har du gråtigt någonsin under en romantisk film?
20. Skulle du lämna aldrig huset utan smink på?
21. HM eller Gina?
22. Bär du skjortor med kragar?
23. Gillar du snobbiga killar?
24. Är du bortskämd?
25. Tycker du är läppglans är bättre än läppstift?
26. Äger du några stora solglasögon?
27. Hur lång tid tar det dig att få redo på morgonen?
28. Tycker du att bära hårband?
29. Gillar du skater killar?
30. Guld eller silver?
31. Vill du ta emot blommor?
32. Gillar du surfer killar?
33. Hur klär du dig för semester?
34. På en skala från 1-10 hur mycket förvirrar killar dig?
35. Tycker du att bära klänningar?
36. HAr du hängt med en kille inom de senaste 48 timmarna?
37. Bär du läppstift?
38. Vill du hålla händer?
39. Vad är den yngsta du skulle hittills?
40. Vad märker du när du först träffar en kille?
41. Är det hett när killar är svettiga?
42. Vilken är den bästa saken med din speciella kille enligt dig?
43. Tycker du om att ha ögonkontakt?
44. Föreställer du dig någonsin din bröllops klänning och ditt bröllop?
45. Skulle du döda för choklad?
46. Har du spenderat en hel dag för att planera hur du ska klä dig (extra fint) inför en kille?
47. På en skala från 1-10 hur kul är shopping?
48. Får du rage om du missar dina favoritprogram?
49. Gråter du mycket?
50. Bär du träningsbyxor eller pyjamas till skolan eller arbetet?
51. Har du klätt dig annulunda för en kille?
52. Skriver du mycket kärleksdikter?
53. Vilken smink kan du inte leva utan?
54. Blir du kär lätt?
55. Har du kramp just nu?
56. Anser du dig själv söt?

Jag, Lina och Lisa ska göra denna snart och jag kanske lägger ut våra svar!

Jag lägger in en till!

1. What time did you get up this morning?
2. Diamonds or pearls?
3. What was the first film you saw at the cinema?
4. What is your favorite TV show?
5. What do you usually have for breakfast?
6. What is your middle name (s)?
7. What food do you dislike?
8. What is your favorite CD at the moment?
9. What kind of car do you drive?
10. Favorite sandwich?
11. What characteristic do you despise?
12. Favorite item of clothing?
13. If you could go anywhere in the world on vacation, where would you go?
14. Favorite brand of clothing?
15. Where would you retire to?
16. What was your most recent memorable birthday?
17. Favorite sport to watch?
18. When is your birthday?
19. Are you a morning person or a night person?
20. What is your shoe size?
21. Pets?
22. Any new and exciting news you'd like to share with us?
23. What did you want to be when you were little?
24. How are you today?
25. What is your favorite candy?
26. What is your favorite flower?
27. What is a day on the calendar you are looking forward to?
28. What are you listening to right now?
29. What was the last thing you ate?
30. Do you wish on stars?
31. If you were a crayon, what color would you be?
32. How is the weather right now?
33. The first person you spoke to on the phone today?
34. Favorite restaurant?
35. Real hair color?
36. What was your favorite toy as a child?
37. Summer or winter?
38. Hugs or kisses?
39. Chocolate or Vanilla?
40. Coffee or tea?
41. When was the last time you cried?
42. What is under your bed?
43. What did you do last night?
44. What are you afraid of?
45. How many keys on your key ring?
46. How many years at your current job?
47. Favorite day of the week?
48. How many towns have you lived in?
49. Do you make friends easily?
50. Salty or sweet?

Vet att den är på engelska, men det tror jag att nu klarar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 7 januari 2013 12:35

Jag har inte bloggat på asmegaskit länge! Jag är ledsen för det, och jag har verkligen försökt hinna med inlägg men jag har en del att göra. Idag är jag ensam hemma, så jag hade tänkt att gå ut o springa, men det är halt och duggar så jag har absol...

Av Ida - 30 december 2012 01:52

Jag kan verkligen inte somna!! Det är en sådan hemsk känsla! Är väldigt pigg men väldigt uttråkad på samma gång. Tänkte egentligen bara säga gott nytt år :) Ska till Gbg o fira i år så jag kommer inte blogga då. Men nästa år kommer jag kanske ...

Av Ida - 24 december 2012 10:12

Idag är det julafton för er som har missat det. För dagen i ära ska jag prata, eller skriva, om traditioner! Jag tror att alla har någon sorts tradition som de har gjort länge. Jag är hos mamma varannan jul och hos pappa varannan så jag har lite ...

Av Ida - 13 december 2012 18:11


Jag har ju bytt utseende. På bloggen alltså.. Vad tycker ni? Jag bara älskar det som står på min header och jag hoppas att ni gillar det :) Jag ville att det skulle bli lite julstämmning på min blogg, så jag ändrade till lite juligare färger  ...

Av Ida - 12 december 2012 18:48

Jag har typ inga läxor kvar denna veckan! Good girl over here      Men sen har jag ju en uppsats i NO, och det måste jag skriva på över lovet och det suger en hel del. Jag ska skriva om Leddjur, och jag vet inte vad det är ens just nu.. Jag m...

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards