Hej.

Alla inlägg under maj 2012

Av Ida - 29 maj 2012 18:21

För det första glömde jag att skriva att Anton också spydde och att han stod med oss ute på balkongen. Sorry Anton!


För det andra glömt att blogga! Men eftersom att jag har haft teateruppvisning, bröllopsdagar osv så har det inte funnits någon tid helt enkelt!

Men, jag lägger in ett gulligt klipp på ett barn som skrattar för att göra er lite glada...

Om ni inte kan se klippet så heter det Wille Skrattar på youtube :)

Åååh..! Kan man vara sötare eller..?!

Sedan slänger vi in ett klipp på ett läskigt barn skratt! Vet inte varför, men nu gjorde jag det... MOHAHAHAHAHAAA.. *Host* *Harkel* *Sätter i halsen*

Imorgon är det prao, så jag kan inte blogga direkt. Men vi hörs snaaart! ♥  

Av Ida - 25 maj 2012 20:14

Haha, random rubrik då men..

Idag kom jag hem från Boda Borg :) Tänkte berätta storyn..

Vi samlades vid kvart i åtta vid en busshållsplats. Och sedan fajtades alla om de bästa platserna på bussen :)

Längst bak i bussen var det en v-formad soffa och jag hamnade längst ut till kanten...  


Jaja, det var inte så farligt för jag satt ju med Lisa och Ellen :)

När vi kom fram till Boda Borg var det typ 30000 grader.. DEt värsta var att vi var tvugna att stanna ute i solen i en halvtimma innan vi kunde få börja. Men när vi väl fick börja var det sååå värt det!
Det finns tre olika färger: Grön: Bara tänka. Röd: Tänka och lite fysiskt. Svart: SUper mycket fysiskt :)

Sedan på kvällen satt vi tjejer i våran lägenhet och killarna kom över och vi körde sanning eller konka..    

Haha, närå, men sedan gick vi ut för att det blev så jäkla varmt och vi spelade lite fotboll. Sedan blev det sent och killarna och Elina gick in till killarnas lägenhet. Johanna L skulle gå in också efter ett tag. Sedan efter kanske en kvart kom hon in för att hämta nåt och hon sa att hon skulle komma in efter typ fem-tio minuter och Elina skulle komma om typ tjugo. Johanna kom efter en kvart typ och Elina tog typ en timma på sig. :)

Men när hon väl kom så mådde både jag, Ellen och Emma dåligt. Dvs magont och illamående. Och Ellen var också väldigt trött så hon gick och la sig. Och vi andra satt i Elina och Johanna L:s rum och chillade (XD)

Då Ellen flög ut ur vårat rum och raka vägen in på toa och spydde. Då kände ja att de vände sig i min mage och dessutom behövde jag pinka. Så jag och Johanna S och Johanna L gick in till killarnas för att låna toan. Samtidigt smsade Elina till Simon och sa att Ellen hade spytt. Och jag kände mig sämre hela tiden så när vi kom tillbaka till våran lägenhet spydde jag med.

Jag var super yr och mådde jätteilla.

Senare när vi skulle försöka sova kunde jag, lina och Johanna inte somna så vi gick ut och där satt Lukas och pratade i telefon och SImon, Kc, P och Jesper kom ut. Jesper såg ut som om att han skulle svimma typ, han mådde super illa och P såg inte ut att må så mkt bättre han heller...

Men vi kom överens om att de sjuka skulle sova i det svala sovrummet hos killarna. SÅ där sov jag, P och Jesper..


Men annars var det en superbra dag!

Haha. Jag är inte klar än!


Imorgon ska jag gå på vad man kallars samba tåg :)

Ja ska inte lova ngt, men jag ksk lägger ut lite bilder..????


Längsta inlägget hitills?!

Av Ida - 23 maj 2012 19:35

Jag vet att det bara är onsdag, men imorgon åker jag och min klass till Boda Borg och jag kan inte blogga.

Sedan på lördag och söndag har jag 'teaterdagar' och inget blogg hinns med :)

Men checka vad jag har skapat:

Yeey :D Konst!

Men gör som skylten säger... 



Av Ida - 22 maj 2012 17:07

Idag har det varit supervarmt och skönt! Så alla, och då menar jag alla, hade shorts :)

Sedan tog vi tjejer en spruta.. Usch.. Det gjorde lite ont, men det är ju bättre än att få cancer..

Jaja, sedan, efter skolan gick jag, Johanna S, Emma, Lina och Johanna L ner till Ica och köpte godis till våran klassresa på TORSDAG (!!!!!)

Dit längtar jag :)

En sak jag läste på Linas kompis blogg : http://justbieberswe.bloggplatsen.se/

att Justin Bieber och Selena Gomez har gjort slut..?

 Den översta bilden är på Justins twitter om det, och den andra är Selena när hon skjuter på en bild där det står "Ex boyfriend" på..

Och här är en bild som, jag hittade på hennes blogg:

"Jelena är över! Det blev just klart i en tidning. Justin gjorde slut med Selena för att hon hade umgåtts med en kille i över en vecka. Detta skedde för ungefär tre dagar sedan. Selena raderade sina 'Jelena' bilder från hennes instagram (?) men Justin har inte gjort det, pga att han har inte andvänt detta på superlänge! Detta är inget ryckte. Det är bekräftat.

- Beliebers."

Jag läste om det för ett tag sedan men har inte hunnit blogga detta och har inte varit säker på att det är sant.

Så, jag ska försöka kolla på Justins twitter och försöka hitta mer..

Men var inte säker på detta.. Men det är sorgligt.. De var så fina ihop!

Av Ida - 22 maj 2012 07:20

Men jag har fullt upp, vi flyttar snart, ska på klassresa på torsdag, kaninen och allt annat som sker.

Idag ska vi ta en spruta mot Livmoderhals cancer... Och jag hatar sprutor.. Fast, vem gör inte det??


Hinner inte blogga mer just nu, men vi hörs ♥

Ps, kolla Lisas nya blogg: LuckyLisa.bloggplatsen.se


Av Ida - 19 maj 2012 09:50

Har varit vaken så länge, men jag kunde inte hållamig. Jag ville skriva!

Så, igår var jag, mamma och Ubbe i gbg. Vi skulle kolla på Disco Dans SM och där skulle min låtsas syster Linnéa dansa (Urbans dotter) och det vart riktigt coolt och ni kan säkert youtuba det, men för er som inte orkar eller helt inte vet hur:

Detta är egentligen förra året. Men nu vet ni hur det går till :)

Iallafall, det var väldigt länge sedan jag och Linnéa sågs. Hon bor inte här utan hon bor i hennes och Urbans hemstad. Vet inte om jag borde säga vilken? Näääää...


Sedan åkte vi till min storebror och hans flickvän för att träffa deras son; Min brorson.

Tyvärr har han inget namn än, men de provar olika namn varje dag för att känna på det. Så igår var det Sam.


Då fick jag ett sms från Lina. Där det stod att Hon Lisa och Ellen hade tänkt att sova över Lördag-Söndag. Och frågade om jag ville. så det ska jag göra idag :)


Jag längtar sjuuuuukt mkt tills torsdag nästa vecka.. Då ska jag och min klass till Boda Borg!!!

Haha, närå, men jag längtar verkligen :)

Jag får skriva mer om det snart. SES :)

Av Ida - 17 maj 2012 16:08

Idag har jag och mamma köpt kläder till... Ja, min brorson som inte har nåt namn..

Det blev lite söta set och sånt.. Tänkte visa setet jag köpte :  Jag köpte setet som är i mitten, alltså Tiger stilen :)

Super sött. alltså! ♥♥♥ 


Aja, snart ska pappa komma och vi ska chilla :) Nejmen, vi ska fika lite och bowla :)

Av Ida - 15 maj 2012 19:13

Haha, jo, men det är sant. Jag blev blåhårig igår, sedan blev jag faster!

Japp, till Världens gullunge! Jag hinner inte skriva så mkt, men jag tänkte bara säga att jag ska nog köpa den hårfärgen från internEt. Jag råkade skriva internÄt igår och Anton kommenterade om det, så jag rättade till det :)


Jaja, jag kanske lägger ut en bild på mitt bakhuvud så ni får se :)

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards