Hej.

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Ida - 3 maj 2012 07:49

Ska snart till skolan så det blir inte så långt.

Men igår vart jag o min klass på Innovatum i Trollhättan, visst, det tar ett tag att åka dit, men det är superkul när man väl kommer dit :D

Jag orkar faktiskt inte berätta så mycket om det, men det vart kul :)

Men jag måste till lägga att när jag gör sånna saker med våran klass känner jag mig 'tygg' typ. Nej, men, alltså när man är med tjejerna som jag är mest känns det vanligt. Men när alla är tillsammans blir det annorlunda. Det borde vi göra oftare!

Ja, nu gör vi såhär, om nån i min klass läser detta: Fråga om resten av klassen skulle vilja göra nåt. Typ om ni drar ner på stan efter skolan, fråga om resten vill haka på :)


Nåt annat jag har tänkt på är att samla på mig allas nummer. Alltså mobilnummer, så att vi kan hålla kontakten även i sjuan.


Och igår fick jag min nya klass lista :) 18 tjejer och 11 killar :) VICTORY!!!!  

Närå, men jag hamnade med alla från min klass som sökte, dvs; Lisa, Ellen, Simon, Jesper, Elina och Johanna.


Oh, det blev ganska långt iallafall. Men nu MÅSTE ja dra!  


Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards