Hej.

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Ida - 11 maj 2012 20:47

Nu ska jag skriva om vad jag tror kommer hända imorn:


1. Jag kommer vakna relativt sent, vid 9-10

2. Jag kommer käka frukost.

3. Jag kommer fråga pappa om jag och Lisa kan filma.

4. Han kommer säga okej.

5. Jag ringer till Lisa.

6. Hon kommer säga att vi måste vara hemma hos mig, eftersom att det är 'pluffigt' hemma hos henne.

7. Jag säger att hon kan kommar när som helst.

8. Hon säger att hon behöver lite tid, och kommer om en timme.

9. Lisa kommer.

10. Det regnar lite ute så vi börjar filma scenerna vi vill ha innomhus och gör oss iordining för att filma.

11. Vi går ut och filmar.

12. Vi filmar i skogen.

13. Jag blir rädd och tror att vi har gått vilse och tjatar om det minst 4 gånger.

14. Vi går in och disskuterar fler scener.

15. Vi slappar lite.

16. Vi käkar.

17. Vi bestämmer oss att det räcker med filmningen för idag och vi tar en paus.

18. Vi hinner inte med så mycket, Lisa åker hem.


Sedan får vi se, jag menar IT'S A MISTERYYYYY!

Av Ida - 11 maj 2012 17:22

Och jag menar det. Men jag har inte haft så mycket lust att skriva, och har inget att skriva om riktigt heller.

Men nu är det fredag kväll hos pappa. Jag har ju börjat bo hos mamma heltid. Men det håller i tre månader, och jag har bott där i bara två veckor. Men jag kommer såklart träffa min pappa, jag är där varannan helg och vi försöker träffas någon gång annars i veckan.

Sedan ska jag bo på samma sätt, men hos pappa då!


I skolan har absolut Inget lagom intressant för att berätta här, så.  


Okaj, nu kommer jag söka på random på google och lägga in de mest random bilderna på bloggen :)

 1.

 2.

 3.


Vilken är mest random??? Haha

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards