Hej.

Alla inlägg under januari 2012

Av Ida - 31 januari 2012 15:30

Idag i skolan kollade vi på värsta sorgliga filmen, Pay It foreward hette den  

Klicka här ---> http://fjortizfeber.bloggplatsen.se/  och kolla på det Näst senaste inlägget. Där står det lite om den :)


Iallafall, glömde totalt bort svenska läxan! Den ligger kvar i bänken i skolan!! Uääääe!! Jag ska ju lämna in den I MORGON!

Jaja, får förklara för Lasse imorrn att jag glömde den då.. -.-

Så nu får jag jobba lite med engelska istället :)


Av Ida - 31 januari 2012 07:41

Ledsen att jag nt har vart så aktiv på de senaste, har haft lite å göra :)

Men, idag är jag suuper stolt över mej själv. Jag vågar gå till skolan i den stilen jag vill ha! Liite punk inslag men ändå lite söt och flickig :)

Kan inte vänta tills tjejerna ser  

Mamma har sagt att jag ksk ska få slinga håret oxå, fast i en mörkbrun färg. Då ska jag ha slinor på insidan av håret, men hon ska fundera lite till :)

Men igår klippte jag håret, det var jätteskönt att få håret ompysslat och sånt, det blev lite uppklippt och jag klippte lugg igen    

Aja, vi syns efter skolan alla ni ^^   Hah, kul bild på Lisa från Diggeloo i somras 8)

Av Ida - 28 januari 2012 21:59

Här e hitsen:


1. Min blogg  


2. Joseph  


3.   Mange makers!


4. Justin Bieber (Inte för att han kom 2011, men han är alltid en hit på min lista )


5. Min turkiet resa :)


6. Rumsrenovering hos Papi :D


7. 2011 helt enklet :D


De dåliga:


1. Min förlorade kamera i Turkiet. :'(


2. Min älsklings keps som försvann i Turkiet, den med.


3. Döende barn i Afrika (Det händer varje år, men jag va tvungen att ta upp det)


4. Utöja (Stavning) Sörjer ungdomarna än..


5. Justin Biebers fadersskaps katastrof.. >:O


6. All skit helt enklet :)

Av Ida - 27 januari 2012 21:06

Ikväll va ja på fest   Haha, nää men.. Vi hade de skojj å hoppade runt :P En hel del händer på röven kan jag säga x-(

Och en hel del sprakar från min skoo.. Närå, men en del sura blickar.. Venne om Lisa å Johanna blev tafsade med?

Jag får fråga imorrn :)

Men iaf, jag valde å gå hem tidigare, var så.. HUNGRIG! Jag börjar bli hungrig och få matlust igen!!

Tjohoooo! Not..


Iaf, nu sitter jag vid msp och bloggar lite.. Vad tycker ni om den nya designen?

Jag tycker den är lite söt, men gillar inte pratbubblorna.... Freakar på dem!!!  


Haha, iallafall.. KOMMENTARER!!!      Hrm.. Oj, sry...  

Hehe...

Av Ida - 27 januari 2012 16:36

En väldigt vacker text som jag kan relatera till   


'You can be the peanut butter to my jelly
You can be the butterflies I feel in my belly
You can be the captain
And I can be your first mate
You can be the chills that I feel on our first date
You can be the hero
And I can be your sidekick
You can be the tear That I cry if we ever split
You can be the rain from the cloud when it's stormin'
Or u can be the sun when it shines in the mornin'

Don't know if I could ever be Without you
'Cause boy you complete me
And in time I know that we'll both see That we're all we need
Cause you're the apple to my pie
You're the straw to my berry
You're the smoke to my high
And you're the one I wanna marry

Cause you're the one for me (for me)
And I'm the one for you (for you)
You take the both of us (of us)
And we're the perfect two
We're the perfect two
We're the perfect two
Baby me and you
We're the perfect two

You can be the prince and I can be your princess
You can be the sweet tooth I can be the dentist
You can be the shoes and I can be the laces
You can be the heart that I spill on the pages
You can be the vodka and I can be the chaser
You can be the pencil and I can be the paper
You can be as cold as the winter weather
But I don't care as long as were together

Don't know if I could ever be
Without you 'cause boy you complete me
And in time I know that we'll both see
That we're all we need
Cause you're the apple to my pie
You're the straw to my berry
You're the smoke to my high
And you're the one I wanna marry

Cause your the one for me (for me)
And I'm the one for you (for you)
You take the both of us (of us)
And we're the perfect two
We're the perfect two
We're the perfect two
Baby me and you
We're the perfect two

You know that I'll never doubt ya
And you know that I think about ya
And you know I can't live without ya
I love the way that you smile
And maybe in just a while
I can see me walk down the aisle

Cause you're the apple to my pie
You're the straw to my berry
You're the smoke to my high
And you're the one I wanna marry
Cause your the one for me (for me)
And I'm the one for you (for u)
U take the both of us (of us)
And were the perfect two
Were the perfect two
Were the perfect two
Baby me and you
We're the perfect two yeah, yeah' 

Av Ida - 26 januari 2012 15:25

I byxan galoppsan.. Näe skojjade bara, men idag är jag glad men lite smått trött... ZzZzzZ..  


Vad ska ni göra i helgen då? På fredag ska jag på fest, men annars har jag inget planerat. Kanske hitta på nåt med Lisa, Ellen, Lina elr nån annan av tjejerna? Aja, jag ser va jag hittar på :)

Men idag ska jag bara käka, sen ska jag ner till ica för att köpa Riiiiskakooor!  

Men, den ända maten som jag Får äta är nån överkokt spya med brända korvar...Blää! Och det måste jag äta, jag vill inte ha det! 

Aja, nu måste jag gå.. :) 

Av Ida - 25 januari 2012 18:23

Idag var jag i skolan som vanligt, och vi slutade klockan tre med Idrott. Blää! Sedan fick jag å Lisa GÅ till teatern... Usch! Julia skulle nt med så hennes mamma kunde nt köra, jag å Lisa va lite slut när vi kom fram   

Haha, mm ♥ Här e en liten text ja skrev serru:


Älskar dej gubben. Du är allt jag vill ha och allt jag
behöver.
Du är allt jag tänker på. Jag älskar hela dej, inte bara ditt utseende
din personlighet och ditt undebara skratt.
Vill bara va hos dej, å ingen annan stanns.
Ja finns för dej å du finns för mej. Låt det vara så förevigt.
Du såg mej, innan nån annan hade sett mej. På ett nytt sätt lixom.
Ja tänker på dej hela tin', varenda minut, vareviga sekund.
Du är så underbar och perfekt. Allt man kan önska efter kan man
säga...


Lite tips hämtade från Sofijahs låt Du var så mycket.


Herrå ♥

Av Ida - 25 januari 2012 07:32

Ska till skolan idag, jag var ju ledig igår...

iallafall, efter plugget ska jag till en teater träning, Tjohoooo! Vi ska börja me ett nytt manus nu :O


Har lite ont i fejset idag... Igår när jag skulle sätta igång min ljudbok (Sover alltid med ljudbok) stod min tv lite väl vriden. Så när jag reste mej upp slog jag i ansiktet. Har ingen blåtira, men de gör för *#!* ont!  Sitter å baddar med en kall handduk. Aaaaow!


Nu måste jag sluta, men vi hörs lite senare i kväll   

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards