Hej.

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Ida - 7 januari 2012 19:19

Görni?

Jag slappar.. Igen... Ser på Simpson... Igen....

Chattar me Bad_boy_ igen.... Igen, fast, vi typ bråka! Han fråga nyss vad mitt problem eh!

Jag bloggade och lyssnade på youtube samtigt som han börja chatta så ja märkte inget!

TROR att vi håller på att lösa de  Hoppas de!  

Han är väl typ sur, och tar ut de på mej, för jag har ju nt gjort nåt !  

I alla fall så gillar ja honom, å ja tror att han gillar mej me!  


Ska snart ta min lilla lördags dos med godis, muuuuuums!   KAN bli lite hyper!


Ja tänkte att vi kan ha lite fråge besvaring! Kommentera eller skicka ett mejl på msp! Kan vara (nästan) vad som helst förutom privata saker som fullständigt namn å stad osv! Men gärna saker som mina intressen och min katt (Om nån nu bryr sej om den!)

Puss å kramis!

Av Ida - 7 januari 2012 13:09

Så , idag har ja bloggat mkt! Men de finns ju inget annat att göööra! Jag har.... Har...... Ooohh... Tråkigt.... Fasen... Nu sa ja de...


Heh... I alla fall, nån mer än ja som såg på New Moon igår eller? Den e ju fett bra! Längtar till om sisådär 25 år, kanske 35 år när jag har barn som är typ helt kära i en film serie, då kan jag berätta om Twilight, och visa filmerna! Och bara hoppas på att de ska fastna!

Jag lyssnar på soundtracket till new moon nu, de äger ju sööönder!

Vet nån när Breaking Dawn kommer på dvd?? Jag vill ju så gärna ha den filmen! Jag har hör två alternativ, att den ska komma i Januari och att den ska komma i mars!  


Herrå å Puss!    

Av Ida - 7 januari 2012 12:04

Jag läste just igenom min blögg, men jag kan inte se video klippen ja har lagt in!!  

Så jag undrar om ni ser dem! Kolla på sida 5, där det står Gonatt Pössgurkor! Där ska de va ett klipp med en Cody Simpson låt, men den finns ente där!  

Mejla på Msp, eller släng in en kommentar! 

Av Ida - 7 januari 2012 11:55

Denna tjejen skrämmer mej.....


http://www.youtube.com/watch?v=oEHDqFcOfHk



Av Ida - 7 januari 2012 11:38

Men jag har inte vart så sugen på att blogga!

Jag har mest trökat heela tin! Igår ringde ju Lina aldrig upp!  

Så jag fick sitta hemma hela dan igår och bara dö av uttråkning! BOOOOOOORING!


Jag börjar tappa läsare! Jag hötter med handen åt er!  Ni får tipsa nårra! Eller suger bloggen helt enkelt bara??

Jag gjorde just ett forum på msp för att förhoppningsvis få fler läsare på kroken!

Puss allihopa! Bloggar mer sen!

Lev med STIL!  

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards