Hej.

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Ida - 5 januari 2012 14:38

Ida' är ja ensam hemma i huset och baaara myser! Jag ska nog vara de imörrn oxå så idag blir de xtra långa blogginlägg!

Jag sitter vid Youtube å kollar på Tao Brooks, ni vet, han som låter lite som Justin Bieber han e såå bra!

Men jag ska tipsa er om ett annat klipp som får mig att Gråta! Här en länken: http://www.youtube.com/watch?v=wwAbtizFCzo&feature=related

Fasen! Nu kommer tårarna!   Hon är liksom bara fyra år gammal där! Nu är hon sju och har en vaaacker röst!

Hon är såå söt! Älskar henne! Tror att jag ska spela Wii nu så ska sluta, men lova att ni checkar henne!  


Av Ida - 5 januari 2012 10:07

Ett inlägg som kom för ganska lönge sen blev fail!

De vah inte Justin Bieber de vah en kille som heter Tao Brooks som sjöng!

HAn låter ju som Justin och de va tjejen som "ägde" kanalens fel! Hon skrev ju att de va Justin!

Men de e fortfarande konstigt att Justin har blåa ögon på bilden, han har ju BRUNA!!!!  


I alla fall, idag ska jag vara ensam hemma ute på landet! Lite läskigt för att vara ärlig! 

I alla fall, nu har jag släppt en nu film på Msp! Den heter The Singing Contest!

Inte för att den e så himla bra, men den e helt okej.. Typ...

Se den?

Puss å Kram! Nu ska jag duscha å sen käka lite   

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards