Hej.

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Ida - 3 januari 2012 16:17

Suck..... Pust... Ledsen... Snyft...

Skulle juh sova hos Lisa, men hon ringde just å ställde in  

Är ledsen, och sur... Undrar varför! Om det inte går så går det inte, jag fattar dee! (Är inte arg på dej Lisa, jag är arg på situtionen bara!)

Men nu lyssnar ja på Justin Bieber för att komma på bättre humör, och för en gångs skull funkar de inte! JAg var ju så inställd på Lisa ikväll! Men aja, de Kanske går imörrn? (Lisa, läser du detta tycker jag att du ska : Lyfta röven från golvet och gå å snacka med din morsa (  ) och fråga om imörrn å ringa mejj sen!!) Älskar dejj!!!! 


HAr världens slemhosta! USCH!!!! Slutar aldrig! :( Nu kommer slemhosta på Japanska: Nen'eki seki

Puss       

Av Ida - 3 januari 2012 11:34

:D

Av Ida - 3 januari 2012 11:05

Idah ska jag ha SKIT kul!!!!!!

Jag ska sova över hos Lisa, de har jah Aldrig gjort! Hon har ÄNTLIGEN slutat dela rum med sin syrra, och nu har hon ett eget!!!

Yiiipyy! Nu ska jag äta frukost såå PÖSS! ♥

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards