Hej.

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Ida - 6 januari 2012 15:56

Ringde till Lina imörse, men hon va på ett köpcentrum me sin morsa. Men hennes lillebrorsa sa att hon skulle ringa,

jag ringde vid typ halv 12, och nu e klockan 4 å hon har inte ringt! 

Konstigt? Eller?

I alla fall, nu sitter ja å bloggar i sängen samtidigt som ja ser på Simpson! Mysigt!

Ja tror att ja håller på att bli sjuk, för ja har huvudvärk och är väääääldigt hostig å nysig!

Chattar med Lisa oxå, hon är oxå sjuk, men hon har i alla fall inte feber, så vi kanske kan ses imörrn?  

Nu lite Homer Simpson citat:

"Okej, hjärna, ibland kommer vi inte överrens. Men om du gör detta kommer jag fortsätta att döda dig med öl senare!"


Marge: En dag träffar du en man som du älskar så mycket, att de gör ont!
Homer: Veeem är deeet?!

Marge: Du, Homer...

Homer: Hah! Där fick du, inbillade kille!


Puss och kram!  

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards