Hej.

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Ida - 9 januari 2012 18:26

Har nt haft nån snö på hela julen, men nu, 2012, kom den! Tjohoo! Snöbollskrig? Någon?


Nån mer som har snö? Azzå, som har lagt sej ganska mkt? Våran e djup och kramsnö!  Eller, djup och djup... Lite djup i alla fall, de knarrar lite när man går, så däär mysigt!

Har börjat använda mina glasögon igen... Får se hur länge de håller! Dag 1 med glasögon...


Kan nån skicka fler frågor? Har ju bara fått en!  

Kommer längre inlägg snart :)  

Av Ida - 9 januari 2012 14:31

DE SNÖAR!!!!! Å snön lägger sej!!! Yeeey! Har kommit ganska mkt faktiskt  


Chattar med Bad_boy_ igen   , kul men vill så gärna gå ut och kasta lite snöbollar på gamla par   Nä skojja, men vill gärnaa gå ut men är sååååå jäwla förkyld     Nyser, hostar, fyser och har ont i huvet. Men va ändå i skolan idag! Fast va nt me på idrotten, de orkade ja inte skule ändå bara flåsa som en... En... Förskyld människa xD


Här e ett musiktips: http://www.youtube.com/watch?v=3YxaaGgTQYM&ob=av2n

Riktigt bra   Lite läskig video, typ.. Ahh, ni märker :O

Har ni nårra musik tips? Kommentera elr mejla på Msp :)

Har nån där ute några frågor eller? :O Har fått EN!

Såhär lyder den:

"Hur fixar du den headern?"

Mitt svar:

"jag använder Pixlr.com, vet inte rikitgt hur ja ska guida, men du får prova dig fram! Så lärde ja mej! ♥"


Fler frågor önskas!  Puss och kram !  


Av Ida - 9 januari 2012 06:58

Idag börjar skolan, skitplugget, rena helveteshålan faktiskt, de är inge fel med min skola. Jag bara hatar skolan. Hatar allt med skolan utom No, musik och Engelska.... Och kanske lite mer, men de är mina favorit ämnen.

Förlåt alla andra ämnen, men.... Förlåt mej?  


Så idag skulle ja ha sovit till halv 6, men ja vaknade klockan 5 å började se på the simpsons :O

Ganska pigg nu å så, men ja chattade lääääääääääääänge med bad_boy_ igår (pp  )  och de va jättekul :P


Här kmr en kul bild :)

 Den e så fin :)


Hur mår ni? Och hur går de med frågemojsen?

Det där kallas frågor, och de e sånna ja vill ha! 


Puss å kramar ♥  

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards