Hej.

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Ida - 10 januari 2012 18:12

Det finns tusentals stjärnor , men bara en sol och de är Du..   

Av Ida - 10 januari 2012 15:28

Ja kommer nt kunna blogga så mycket nu  Skolan har ju börjat för mej! 800000000000R1N6!

Hah, de vah kul att skriva me siffror tkr jaa   


Görni då? Ja chattar me Bad_boy_ och lyssnar på Musiiik :)

Gick just på.... Ja.. Toa.. Och när ja kom tillbaka sa han att han hade saknat mej... Gissa vem som blev så glad att hon rykte?! Jo, Ida häär!  

I alla fall, Lisa ( http://fjortizfeber.bloggplatsen.se/  ) är sjuk, så ja får slå ner korkade killar helt själv! Näe, skojja bara, men Krya På Dejj! Hon eh förkyld, precis som ja, fast ja e ju i skolan ! Men ja skule gärna stannat hemma idag, fryser och nyser och hostar och moskar (Ett Lisa ord xD)

Och så har ja lite huvudvärk mee!


Nu ska ja sluta klaga.. xD Ja får la tänka på nåt annat, de som fick mej att drömma mej bort och se helt lost ut på matten: Bad_boy_  Ja tror att vi klickar :)   

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards