Hej.

Alla inlägg under januari 2012

Av Ida - 15 januari 2012 19:13

Av att vara önskad... Den är berusande...

Av Ida - 15 januari 2012 15:39

Idag har varit med Lisa idag och vi satt och fixade lite trailers till några filmer vi har gjort  

Hon skulle iväg så ja fick gå skittidigt :O Men vi hade sköj ändå!


Nu ser jag på en film som heter Jag Saknar Dig.. vill ni läsa om den finns det en länk här: http://www.moviezine.se/film/jag-saknar-dig

Där finns trailern oxå, jag rekomderar den starkt :)

Va har ni gjort då? Ni får ju kommentera!   


Av Ida - 15 januari 2012 10:39

Igår, ja då hyrde ja och mamma filmer.. Två stycken: Poppers Pingviner :O (Vi älskar Jim Carrey) och Jag saknar dej..

Men när ja såg på Jag Saknar Dig smsade ja med Joseph (Bad_boy_ ) och helt plötsligt rinde han!  

De blev en väldigt pinsam stämmning med väldigt mycket... erm... Jaha.. Hihihi....

Ja skrattade skitmkt o fnissade   Tillslut kom hans syrra in och han la på :)


Iaf så ska ja till Lisa idag.. Så ja ska gå snart, så ja måste sluta :) Men vi hörs snart :P  

Av Ida - 14 januari 2012 17:35

  1: Manga Love ♥

 2: I'm a painter! Den blev nt lika snygg som den 1:sta men den e nt heelt klar ♥

 3: Shcool time! Den ska färgläggas bara ♥


♥Va tycker ni? ♥     

 
Av Ida - 14 januari 2012 11:52

Hej alla puss....puss...Pussgrodor! xD

Idag ska ja och mamma gå ut på stan och käka lite, supermysigt att få lite kvalitetstid me henne ♥

Ja har målat massa mangabilder som  kan kaaanske komma upp här! De heter: Manga Love, I'm A Painter!, Time for sadness och Shcool Time ♥

De kan kanske komma upp senare idag, igår fick ja låna min storebrors systemkamera, så ja tog lite bilder på dem.. Annars får ja scanna in dem  


Nu sitter ja och bloggar, chattar med Bad_boy_s andra gubbe :O och lyssanar på musik... ♥


Vaknade typ 8 imorse! ZzZzZ!  Ja e nt lika trött nu, men känner att ja borde ha sovit längre :O

GÄÄÄÄSP! 


Av Ida - 13 januari 2012 07:26

Den heter "Min rättighet som kvinna" Här kommer den!

"Det är min rättighet som kvinna att älska.

Det är min rättighet som kvinna att känna så mycket att känna så mycket att det bränner.

Det är min rättighet som kvinna att älska dig så mycket att mitt hjärta slår trippelt.

Det är min rättighet som kvinna att se dig djupt in i ögonen och bara försvinna ett tag.

Det är min rättighet som kvinna att bli helt lost i skallen när jag tänker på dig.


Om jag någonsin förlorar dig babe, kan jag lika gärna dö.

För det är min rättighet som kvinna, att ha dig nära. För evigt..."


Va den bra?  

Av Ida - 12 januari 2012 14:56

Puss och kram på er! Idag har jag varit i skolan och trökat och jobbat min hjärna 45 procent större  


Hah, nä skojja bara, men nu sitter jag och bloggar, chattar me Bad_boy_ och lyssnar på musik, myysigt! Är nu offiellt klar me alla läxor Yeeeey!

Skulle träna teater igår, men de blev inställt, får väl hoppas på att de blir nåt nästa vecka dåå  

Idag blir de slapp å mys i soffan å sängen, med bara miig och miig... kanske lite chatt me Bad_boy_ (Vill Aldriiiig logga ut när han e inne   )

De e så kul att vi båda gillar rock och typ samma band :O  Gillar att spara chattarna och läsa dem för mej själv, de eh så myyysigt  

I alla fall, nån som har ett musiktips? Mejla elr kommentera       

Av Ida - 11 januari 2012 19:28

Tomat som smaka weird xD Bläääää! Nu har ja en svidande känsla i magen, mitt ibland alla fjäriliar, Tror att du vet va ja menar (Om du har läsa min blogg bör du fatta)  

När ja chatta me Bad_boy_ ida, gick de bra i början, vi chattade på och de kom en hel del smileysar och mååånga ord ♥

Sen blev de värsta konstiga stämmningen och helt plöstligt skrev han i sin Vad Gör Du - Ruta: "Offline" och loggade ut!  

Men hoppas att nästa gång vi chattar att de blir bättre! (PP Joe♥)


I alla fall, jag är nu officiellt en Buddihst :O

Fleer frågor? Ja vill gärna ha fler, går bra att fråga om min religion    

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards