Hej.

Alla inlägg under mars 2012

Av Ida - 9 mars 2012 12:01

Jag, Anton och Ellen sitter i klassrummet :)

DEt är rast och vi är inte ute, det är skit-mega-svinkallt!

Jag lyssnar på Nikke Reeds låt, Now That I Found You. Den är jätte bra :)


Nu ska ni få veta en skojjig sak; Anton å jag har adopterat en blomma xDD Han heter Steve och just nu är han hos pappa. Hahahahaha XD


Aja, ses senare :))


Av Ida - 8 mars 2012 07:55

Hinner inte blogga så mycket, ska snart till skolan serru..!

Har hunnit med att Utfodra min lila kanin, bäddat sängen (OMG :D) blogga, msp:a och letat efter min nyckel. Det var framgångsrikt, för jag hittade den :P


Jaja, nu har jag en käft med gaddar att borsta xD Vi ses

Av Ida - 7 mars 2012 17:44

Måndag: Idrott, sv och eng läxa och 30 min promenad.

Tisdag: Provar på klättring med Ellen

Onsdag: Inställd teater kurs 30 min promenad

Torsdag: DansKurs

Fredag: Slapp, 30 min promenad

Lördag: Vet inte, men tror att min kusin Sofia fyller...  30 min promenad

Söndag : Kompisar och 30 min promenad


Vi promenerar varje dag när jag inte tränar.. Puuuust! xDDD


Av Ida - 5 mars 2012 17:48

Efter skolan mötte jag upp med mama och Ickim (Joacim xD) min fina, coola storebröd (xD)

Vi gick hem och jag och Ickim började baka kärleksmums ♥ Det är najs och vi ska Snaaaart  äta och sen ska vi gå på en promenix och sen ska vi göra glasyr   Jummyyy !♥ 


Ja, det var la det :) *Onödigt inlägg asså


Av Ida - 4 mars 2012 15:25

Jag tror att jag somnar snart..! Har inte sovit NÅT i natt, jag vaknade hela tin.. ZzzzzZZZ... (Så kmr jag göra snart om ja inte kvixnar till)

Aja, ska försöka att inte låta arg på min 'skrivar-röst' då får ni säga till asså.. Men jag drömmer så konstigt och när ja börjar fatta 'budskapet' i drömmen vaknar jag -.- Sedan tyar det nån halvtimme innan jag somnar igen, så jag får inte så mycket sömn.


Ååkej, men nu sitter jag vid datan och bloggar, men vet inte vad jag ska göra sen.. Kanske lite sims..? Är så glad att jag har sims tre medeltiiden!  

Haha, jag fyller 13 om exakt 24 dar :) Önskar mej en massa Justin Bieber prylar :P

Vi ska ta en titt på senaste nytt med Justin bieber:

< Han fick en bil av Usher och Scooter när han fyllde 18 i torsdags :)

<Han och Selena behöver jobba lite på sin relation (Fråga mig nt, de står att Justin gör allt för att fixa sitt med Selena ..?)

< Someday går att köpa i sverige..!

< Han släpper snart en ny singel :) Den heter Boyfriend :)

< Han firade lite av sin 18års dag på talkshowen Ellen, det var där han fick bilden :)

<The Hair Flip Is Back On Traack :) xD

<Han blir snyggare och snyggare varje dag :)


Av Ida - 4 mars 2012 11:10

HAah, ville bara lägga in den xD

Iaf, igår låg jag vaken å såg på typ världens bästa tv serie: VÄNNER. DEn är så sjukt rolig! Jag har alla 10 säsonger =)

Hehe, somnade ksk vid halv 1 elr halv 2.. (Sålänge vart jag vaken, ensam.. Jag e patetisk ^^)

Jaja, erm.. Sedan vaknade jag vid halv 10, Inte utvilad alls... -.- Skulle sovit längre asså..

Jaja, vet inte vad jag ska görra idag. Men senare mot dagen ska jag åka till mor min, såg ett sms förut från brorsan Joacim som kom i förrgår typ, att han skulle komma förbi ikväll.. DET ska bli sköjj!


Detta känns inte som en mspblogg direkt, för jag skriver ju inge om msp ^^ Så detta blir en annan sorts blogg..

Eftersom att jag gillar söta saker (Japan, Justin Bieber, Hjärtan och söta djur ^^) så ska jag blogga om sånt :)


Ps. Sorry för Headern.. DEn suuuger! SKA göra en ny snarast!


 
Av Ida - 3 mars 2012 21:12

Jag säger godnatt nu :)


 


Av Ida - 3 mars 2012 20:13

Sista kvällen hos papi :( Men vi sitter i soffan och ser på Melodifestvalen :)

Vilka tycker ni är bäst hitills?? Jag gillar Dead By April, Ulrik Munther och Lorleen bäst :)

Jag har inte fattat tycke för Ulriks tidigare låtar, men Soliders är jäkligt bra xD


Hann inte blogga i torsdags, så jag säger det nu! GRATTIS JUSTIN BIEBER 18 ÅR!!!! ♥   Hehe ♥

Jaja, idag har jag vart å shoppat, även fast jag fyller snart  

Men, det gör inge :) Jag köpte ett par svarta chinos på HM, två linnen på Gina, 4 par örhängen & ett halsband för 100 spänn (!!!!!) på Ur o Penn, en shorta på JC :)

Betalade Nästan allt heeelt sj XD


Vet nt vad jag ska hitta på imorn.. Men jag hittar nog på nåt :)

I övrigt så har jag träningsvärk i magen och lite i ryggen, hade en danslektion i torsdags å vi gjorde mist 30 situps :/

Hehe, jag skojar inte..!


Aja, vi ses :)))) 


Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards