Hej.

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Ida - 30 december 2011 20:27

Idag är jag Japansk! Konithiwa! ♥

Ching Chong LuftBallong! Skojja! 

Men jag får väl lära mig lite!

Daremoga shiawase ni harō! Watashi wa kūruna burogu o motte iru!

Eller:

誰もが幸せにハロー私はクールなブログを持っている

Hah! Knäck den om ni kan! :P


Ps: Tack till Translate!

Sayōnara!

さようなら

Hejdå!

Ps. Jag tycker att japaner är söta.. På ett speciellt sätt! ♥ Fina ögon!

Av Ida - 30 december 2011 19:59

Här e de bästa:

haha, kej snygging ;D

  


                                  

like u  ♥

                                           

haha, man hade kunnat
gör en smiley av dej så hade många använt den ;D

 

haha, rawwr ;DDD


haha, du e så söt ;)

                                    

     Bad_Boy_    ♥


Av Ida - 30 december 2011 18:29

I morrn är de nyårs afton och jag har tänkt att mysa med Mamma å resten av drösen ♥

Vi ska nog kolla på fyverkerierna i stan och mumsa på mammas hemma gjorda Pannacotta! MUMS♥

Idag började mina Julia tidningar komma, jag prenumererar :)

Och då fick jag en ny JB (♥) planch! LÖV IT! ♥

Den ska upp på väggen, (ofc) och jag ska titta på den och dregla lite ♥ Haha!

Måste börja spela på gitarren snart! Fick en i julklapp och kan "redan" spela smoke on the water :)

Min låtsas pappa lär mig det han kan och får väl snacka lite med Fingirl99s lillebror, Funboy01 :)

Han har lixom gått i gitarr ♥

Bad_Boy_ som jag skrev om igår... Nej, i morse xD... 00.04 typ ♥ Iaf, vi e vänner igen!

Thihi... Snygging... ♥

Jah, nu ska jag sluta! Men vi hörs i kväll ♥

Av Ida - 30 december 2011 18:19

          Detta e ja och min bästa kompis, Irl och på Msp, Lisa alias FjortizFeber, jag har El We och FunGirl99 som bästa kompisar meh! ♥

De kommer fler bilder snart ♥       

Av Ida - 30 december 2011 18:05

 Så heter wn parfym som en viss Justin Bieber (♥) har gjort! Den Måste jah haa!

Men, det finns inte att köpa i sverige, så man måste köpa över internet!

Nån som vet nåt ställe där den går att köpa?

Kommentera!! ♥

Av Ida - 30 december 2011 17:13

 

Om ni vill tävla så får ni börja! Veckans moviestar! Annars blir det min bäzza på Msp!   

Hon är bäst! ♥

Nu, lite om min dag! Jag åkte till El We, hon heter Ellen irl ♥, och vi umgicks lite! Spelade sims i typ två timmar :O

♥Sen gick vi å ringde på FjortizFeber, Lisa irl ♥, och vi spelade ett spel som heter Little Big Planet! Kul!♥

Seen gick jag hem och blev följd av Ellen å Lisa typ hela vägen ♥

Nu sitter jag här å bloggar ♥ Och jag har ett budskap: Mode måste inte kosta skjortan.

Tänk på den, du! 

Puss ♥ 

 
Av Ida - 30 december 2011 11:15

Låter heter Omaha Mall med Justin Bieber, Kenny Hammilton och Ryan Good :) I ♥ JB 4 evah! ♥

Av Ida - 30 december 2011 11:00

Nu har jag vaknat och e pigg  

Nu ska jag snart ringa till El We, som heter.. Eller, jag kanske inte borde säga det!  

Jag får väl fråga henne om det går bra först! I alla fall, nu loggar jag in på Msp för att mingla lite! :P

Adda mig? Jag vill ha 500 vänner! Just nu har jag 468 vänner så fortsätt!!

Ser på Snyggast26 kortfilmer! Kan nt ni oxå göra dee? Hjälp henne (Och miih) att levla! ♥  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards