Hej.

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

No lifer just i denna stund ;^)

Av Ida - 5 oktober 2012 20:55

Eftersom jag inte har så mycket att komma med i denna blogg för tillfället tänkte jag svara på lite frågor C:


SENASTE:

1. Dryck: Juice

2. Telefonsamtalet: Pappsen min

3. SMS: Lina

4. Sång du lyssnade på: Avril Lavinge, Smile


HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Noepp..

7. Har någon varit otrogen mot dig: Har inte vart tillsammans med någon på allvar,  så det hade kanske varit lite svårt.

8. Varit kär: Just nu är jag galet kär i en fin liten kille som inte märker mig överhuvudtaget. Eller jo, jag är han halvtöntiga kompis..

9. Förlorat någon speciell person: Inte med död, men jag har ju förlorat vissa vänner

10. Varit deprimerad: Delar helst inte med mig av det förflutna på bloggen.

11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha, jaa..


DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Lila

13. Blå

14. Svart


I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Jajaja. Mågna viktiga människor har kommit detta år.

16. Fått ditt hjärta krossat: Jaoo

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja, det händer :)

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Den som krossade hjärtat mitt har förändrat hela mig om och om igen.

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Klart!

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Aop

21. Kysst en kompis: Tja, en och en annan puss i pannan har väl Lisa råkat ut för, men annars inte.


BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: 6 stycken :) Jag känner allihopa ^^,

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Två eller tre kanske :)

24. Har du några husdjur?: Japp. En katt o en kanin :)

25. Vill du ändra ditt namn: Jag tycker att mitt namn passar mig, men det skulle vara kul att ha något lite annorlunda :)

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade med släkten :D

27. Vilken tid vaknade du idag: Halv sju typ ..

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov...

29. Någonting som du längtar till: Julafton och min födelsedag :) Och såklart Justin Biebers konsert ;)

 31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Kanske att jag vore lite modigare, alltså innan detta, så kanske hade jag haft ännu fler vänner i fler kretsar, men jag tycker om mitt liv som det är :)

32. Vad lyssnar du på just nu: Justin Bieber :)

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jaoo! Jag har faktiskt bott med en Jens :)

34. Vad gör dig irriterad just nu: Personer som spelar dumma för uppmerksamhet


OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Ida Maria Lovisa

37. Singel/upptagen: Jag är singel, siingel..

38. Stjärntecken: Vädur

39. Kille eller tjej: Tjej

40. Grundskola: De skulle ni vilja veta vaaa..?

41. Gymnasie: Har inte kommit dit ännu..

42. Högskola: Noooo.

43. Hårfärg: Mellan brunt med naturliga blonda slingor lite var stanns

44. Långt eller kort: Ganska kort faktiskt.

45. Längd: 1,72

46. Vad gillar du gällande dig själv: Jag jag är positiv, oftast och att jag har så fina vänner :)

47. Piercings: örohängen :)

48. Tattoos: Nej

49. Högerhänt eller vänsterhänt: Vänsterhänt


DIN FÖRSTA:

51. Operation: Ingen av dem och kommer, förhoppningsvis, inte bli nårra

52. Piercing: Öron

53. Tatueringen: Har ingen.

54. Bästa vän: Emelie, vi träffas inte längre men vi hejar när vi ses :)

55. Sporten du spelar: Gymnastik..

56. Husdjur: Katt

57. Vaccination du minns: Jaaa, duu..

58. Konsert: Kapten Röd med min skola :)

60. Alkohol du drack: Nej, jag är ren. :)


JUST NU:

61. Äter du: Lite godis

62. Dricker du: Inget

63. Är du på väg att: Slappa :)

64. Lyssnar du på: X-factor

65. Väntar du på: Mer godis


DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Jaa :)

67. Vill du gifta dig: Om jag hittar någon fin, så ska jag defenitivt gör det :)

68. Karriär i åtanke: Något med dans eller musik skulle jag tro.


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon skulle jag tro :)

70. Kramar eller pussar: Har bara kramat det andra könet, än så länge, så jag får väl säga kramar för tillfället :)

71. Kortare eller längre: Längre, men inte för mycket

72. Yngre eller äldre: Jämngammal, eller äldre :) Men det beror på hur mogen han är

73. Romantisk eller spontan: Båda

74. Snygg mage eller snygga armar: Vacker kropp skulle jag säga, antar att det inkluderar båda. Men magar kan vara fina..

75. Tatueringar eller piercingar: Båda, men inget krav :)

76. Känslig eller inte: Lite känslig, men inte för mycket :)

77. Ragg eller förhållande: Förhållande.

78. Bråkstake eller tveksam: Både och en blandning kanske?


HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Nope

80. Gjort något sjukt spontant: Många gånger.

81. Tappat glasögon eller linser: Nää

83. Krossat någons hjärta: Hoppas inte det D:

84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja

85. Har du blivit arresterad: Nej.

86. Dissat någon: Har väl hänt

87. Gråtit när någon dött: Har faktiskt haft turen att inte varit med om att någon dog när jag har levt

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Klart jag har.


TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Då och då :)

90. Mirakel: Självklart

91. Kärlek vid första ögonkastet: Ja

92. Himlen: Inte på ett religöst sätt nej. Jag är vetenskaps baserad Buddist

93. Tomten: Nej, sorgligt nog

94. Att kyssas på första dejten: Om man klickar

95. Änglar: Njaaa, tror inte det


SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: Nepp

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Ja, en gång när jag gick i första klass. Fasen, vilken player jag var!

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, det tror jag

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mig själv. Om jag försvinner så är det svårt att leva, men också mina föräldrar. Jag vet inte vart jag skulle vara utan dem

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Jappp


Kommentera! Var den någon förvåning?

(Var tvungen att göra om inlägget och ändra lite granna, och jag vet inte, men jag tror att inlägget hamnar högst upp om man ändrar i det)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 7 januari 2013 12:35

Jag har inte bloggat på asmegaskit länge! Jag är ledsen för det, och jag har verkligen försökt hinna med inlägg men jag har en del att göra. Idag är jag ensam hemma, så jag hade tänkt att gå ut o springa, men det är halt och duggar så jag har absol...

Av Ida - 30 december 2012 01:52

Jag kan verkligen inte somna!! Det är en sådan hemsk känsla! Är väldigt pigg men väldigt uttråkad på samma gång. Tänkte egentligen bara säga gott nytt år :) Ska till Gbg o fira i år så jag kommer inte blogga då. Men nästa år kommer jag kanske ...

Av Ida - 24 december 2012 10:12

Idag är det julafton för er som har missat det. För dagen i ära ska jag prata, eller skriva, om traditioner! Jag tror att alla har någon sorts tradition som de har gjort länge. Jag är hos mamma varannan jul och hos pappa varannan så jag har lite ...

Av Ida - 13 december 2012 18:11


Jag har ju bytt utseende. På bloggen alltså.. Vad tycker ni? Jag bara älskar det som står på min header och jag hoppas att ni gillar det :) Jag ville att det skulle bli lite julstämmning på min blogg, så jag ändrade till lite juligare färger  ...

Av Ida - 12 december 2012 18:48

Jag har typ inga läxor kvar denna veckan! Good girl over here      Men sen har jag ju en uppsats i NO, och det måste jag skriva på över lovet och det suger en hel del. Jag ska skriva om Leddjur, och jag vet inte vad det är ens just nu.. Jag m...

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards