Hej.

Alla inlägg under juni 2012

Av Ida - 8 juni 2012 15:17

Ingen. Jag är nöjd med mitt liv!


Idag ska jag till pappa, så det kanske inte blir så mycket bloggande i helgen. Vi får se, ja och pappa hittar väl på något skulle jag gissa. Och imorgon ska jag vara med Lisa, så då kan jag inte blogga, vilket jag inte kan göra nu heller för pappa är här och vill se nya lägenheten :)

Kram :D

Av Ida - 7 juni 2012 15:27

Luckylisa.bloggplatsen.se


och här är min kommentar "Haha, jag älskar bilden när du håller i USB minnet :D
Jag känner också att det har varit en uppmärsamhets dag.. Gissa varför? Elina vart sjuk, ¨så killarna och Johanna L la fokus på oss, detta mina kära vänner kallas tredje hjulet!
Puss!"

Och jag lovar, det blir så!

Av Ida - 7 juni 2012 07:37

...och det är jag med! ♥

Btw, mina två favvisar är Niall Horan från 1D och Justin Bieber.. Fast, Justin mest ♥♥♥

Av Ida - 7 juni 2012 07:20

Niall Horan. ♥ Han är så fin med sin söta accent :)

Av Ida - 6 juni 2012 10:12

Svergies national dag, och jag har faktiskt inte så mycket koll på det, så jag lägger in en text om det :)

 

Sveriges nationaldag, även svenska flaggans dag, firas den 6 juni varje år och är en helgdag i Sverige. Nationaldagen firas till minne av dagen då Gustav Vasa valdes till Sveriges kung 1523. Även 1809 års regeringsform (som gällde fram till ikraftträdandet av 1974 års regeringsform) utfärdades den 6 juni.

Tidigare firades 6 juni som svenska flaggans dag och det var först 1983 som dagen fick status som nationaldag. Sedan 1996 är nationaldagen en salutdag, och från och med 2005 är nationaldagen även en helgdag.


Jaa, nu har ni koll på det.

Av Ida - 6 juni 2012 10:09

Hrm... Det var svårt, men jag skulle nog säga Jenifer Aniston.. Inte just för håret, utan för hur det ser ut. Det är väldigt enklelt och fint :)

Av Ida - 5 juni 2012 21:19

Fast Ellen hör oss inte.. D:


Men aja, jag är ledig imorgon, eftersom det är National dan' (GRATTIS SVERIGE!♥)

Så, jag och mamma ska till ett Nationaldags firande i stan och sedan ska jag kanske va med mina älsklingaaar (Leker fjortis för jag läste på Världens fjortis blogg. Jag känner fjortisen!)

Nej, men jag ska vara med Lisa och Ellen och vi hittar väl på nåt kul!


Nu drar jag :D Ses imorgon

Av Ida - 5 juni 2012 15:28

Hahah :)

Nejdå, men jag har försökt att bloggat hela morgonen och dan men jag har inte kommit in... :(

Men nu kom ja in o jag blev  


Orkar faktiskt inte blogga mera, men jag är ledig imorgon så då blir det nog lite :)


Ps. Anton eller Lisa, om ni läser detta. SKype? Har tråkigt! :/ 

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards