Hej.

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Ida - 24 juni 2012 22:51

Hejhej :)

Idag sover jag över hos Lisa och vi har de najs ^^

Vi kom hem från Lina för typ 45 minuter sen. Hon kom hem från Danmark tidigare idag så vi kom dit vid typ nio eller så :)

Nu sitter vi i Lisas rrum och snackar lite, vi ska snart låta datorn vila lite innan vi ser på en gammal höjdare: Förortsungar! <3 Jag och Lisa gick på den när den gick på bio när vi var små minns jag så väl   


Jaja, varken vill eller orkar blogga så mycket mer nu, så jag säger väl godnatt och hejdå :)
Av Ida - 24 juni 2012 12:29

Hej hej :)

Idag ska jag till Lisa och sova över. Men innan det måste jag städa Lilla toan, mitt rum, mata kaninen, packa och käka. Så det tar ett tag! :(


Men sen när jag väl kommer dit då..! DÅ! DÅÅÅ! Ermm... Ja.. VAd händer då?

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards