Hej.

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Ida - 23 juni 2012 21:05

I morgon ska jag o Lisa ksk sova över. Så det ska ju bli kul :)

Men jag vet inte om hon kan, för vi pratade om det tidigare i veckan, men hon vart inte säker. Men, Lisa om du läser detta kan du väl ringa mej imorn? Gärna på förmiddan, så vi kan bestämma :)

Jaja, annars? Inget speciellt just nu kanske. Sitter vid skype och försöker få tag på Lisa, eftersom att hon är den enda online.

På tal om ordet enda. Det är förvirrande. Ända, eller enda? Det kan ju antingen vara liksom din bakdel, eller.. Örhm..

Jag vet faktiskt inte hur jag ska förklara det andra, men om det bara finns en/ett kvar av ngt säger man så..

Haha, är jag bra på att förklara eller..?? xD


Jaja, men idag var jag på Namngivelse cermoni och det var faktiskt väldigt fint :) Jag filmade hela cermonin, vilket tog cirka 15 minuter :)

Jag tänkte klippa ihop filmen och ska försöka göra den ganska fin :)

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards