Hej.

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Ida - 19 juni 2012 10:30

Men vad ska jag hitta på? Jag ringde till Ellen, men hon var sjuk.

Men, så kom jag på att jag ska strunta i att ringa. Istället ska jag vänta på att någon ska ringa, det är inget tycket menat, men jag ringer nästan varje gång jag hittar på saker med kompisar! Och jag vill inte ha det så! Jag vill ha kompisar som ringen mig lite oftare, för jag känner mig ganska tjatig...!

Som sagt, jag menar absolut inget tycket! Jag säger bara som det är!

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards