Hej.

Alla inlägg under april 2012

Av Ida - 4 april 2012 19:50

Hur mår ni?? Ja mår braaa.

Onödigt inlägg


Aja, herrå :)

Av Ida - 4 april 2012 07:30

Japp, de har deeeee! :D

Det kan hända att ja tar bilder på håret med slingorna i och lägg de på bloggen ;)


Jaja, nu vet ja tre st som läser min blogg som ja känner: Lisa, Anton o Johanna C... :D


Av Ida - 3 april 2012 17:45

Jag 'råkade' säga min bloggadress till Fille o Luk i min klass och jag har ju lite, små hemlisar på bloggen.....


Tänk om de kollar.?!!   

Av Ida - 2 april 2012 18:41

Jag total gjorde bort mej på Idrotten idag, såhär log jag mot killen med ett stort K (K står för kille, alltså inte Kalle elr nåt sånt ;))

 Så log jag..   (Ta bort mustachen dåå..)

Och såhär ser ja ut när han ger mej en komplimang:


Från de ena till de andra, läste just detta; Le mot de som vill krossa dig, för det krossar dem att se dig le.

Så ägigt!! Haha :D


Undrar en sak..? Hur många av de ja känner läser min blogg?? Jag vet att Lisa och Anton läser, sen tror ja att en av de 'miljoner' Johannor ja känner läser.. Okaj, de som ja känner och läser detta inlägget skriver ett inlägg me förnamn å hur ja känner er :D



Av Ida - 1 april 2012 10:57

Gör nii idag??

Själv ska jag till Lisa! :DDDDD

Vi bestämde d igår, å jag har längtat! :xD

Haha, närå, men jag fick ett tips om vad ja o Simon kan snacka om på tekniken: Intressen...

Hur ska jag klara de om jag inte ens kan fråga vikken punkt i listan (PÅ saker vi ska göra) vi är på...?


Jaja, jag ska vara där vid 12 så jag mst åka halv. Måste sluta nu, herrå :D


Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards