Hej.

Alla inlägg under april 2012

Av Ida - 24 april 2012 19:19

Av Ida - 24 april 2012 19:09

Idag hade jag ganska ont i benet och har fortfarande svårt att böja det. Men det går relativt bra faktsikt, och eftersom att vi ska till badhuset imorn kanske jag mjukar upp musklen :)


De känns så gött att alla mina läxor är klara, men lite stressigt med matten denna veckan; Ekvationer.......

Badda Bam BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! :'D

Av Ida - 23 april 2012 19:50

Idag, när jag kom hem från skolan, käkade jag o pappa mat på altanen eftersom att det vart så varmt.

Sedan stack vi ut för att cykla, och när vi kom till slutet av en backe tappade jag fokus och tittade bort för en sekund och när jag kollade tillbaka såg det ut som om att pappa saktade ner och jag panikbromsade. Så, jag flög av och fick cykeln över mej. Jag fick styret på låret och det gör SVINOOOOOONT!!!!    

Jag kan inte böja på benet och kan knappt gå på det.. UÄÄÄÄÄÄÄÄ!


Aja, får se om det blir bättre tills imorn! :( 

Av Ida - 22 april 2012 15:48

Najs? Kommentera! Här en orginalet:

Vad tycks??   


 
Av Ida - 22 april 2012 13:58

har jag bytt bloggnamn! Japp, från Mspstuffs till Idaslillablogg :)

Anledningen är att jag inte vill ha en moviestarplanet blogg längre, eftersom att jag ändå inte spelar det så mycket.. Nästan inget faktiskit!


Idag ska Julia o Andreas åka hem och pappa ska komma och hämta mej :D


<script type="text/javascript" src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js"></script><script type="text/javascript">if (WIDGETBOX) WIDGETBOX.renderWidget('facd9bd7-bfba-4cd0-b4de-a74864ce44fe');</script>
<noscript>Get the <a href="Countdown">http://www.widgetbox.com/i/facd9bd7-bfba-4cd0-b4de-a74864ce44fe">Countdown Creator Pro</a> widget and many other <a href="great">http://www.widgetbox.com/">great free widgets</a> at <a href="Widgetboxhttp://www.widgetbox.com">Widgetbox</a>! Not seeing a widget? (<a href="More">http://support.widgetbox.com/">More info</a>)</noscript>

Av Ida - 20 april 2012 16:19

Ikväll ska jag iväg och PARTA ! Haha, nej, men det ska la' bli kul ! Lisa och Lina ska ja åka dit med, sedan ska vi träffa Johanna där. Vi kommer säkert stöta in på Elina, andra Johanna, Filip och Simon där.

Ni vet ju knappt vilka de är, men aja   

Nu värmer jag upp med lite Nicki Minaj, Superbass :'D


Är så glad för ja har min brorsa Andreas och hans chey Julia hemma :D

Nu ska vi beställa pizza (!!!!) vilket är lite underligt för mamma o ja har nt gjort de på lääääääänge :)


Av Ida - 18 april 2012 19:40

Vart i skolan. 'Wow! Surprise!' Tänker säkert ni, så haha!


Jaja, men idag gick vi ganska länge, till klockan tre. Så snacka om att jag vart slut när vi satt i bilen mot teater-träningen :D Men det gick bra, men det känns som att jag kunde gjort bättre ifrån mej :)

Fick tillbaka ett No prov idag, 41/49  

   Såhär ser 'provhögen' ut i min bänk!  




Checka detta och gissa om ja LÄÄÄÄÄNGTAR!! ♥

(Det gör ja xD) 

Av Ida - 17 april 2012 14:35

Såhär skrev hon:

FjortizFeber: Nä. Du är världens: sötaste, gulligaste, snällaste och POPULÄRASTE tjejen i... Sverige kanske... eller i världen! (i)


AWWEEEE säger ja bara ♥♥♥

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards