Hej.

Alla inlägg under januari 2013

Av Ida - 7 januari 2013 12:35

Jag har inte bloggat på asmegaskit länge! Jag är ledsen för det, och jag har verkligen försökt hinna med inlägg men jag har en del att göra.

Idag är jag ensam hemma, så jag hade tänkt att gå ut o springa, men det är halt och duggar så jag har absolut ingen lust.

Annars idag behöver jag skriva på min uppsats, pynta av huset med julprylar, städa mitt rum (inte för att jag kommer göra det men..) och sedan måste jag äta. Men det är det ända som är obligatoriskt enligt mig, för jag är galen i mat och det tror jag att mina vänner har märkt. (Serriöst, jag slutar aldrig äta   )


JUst nu försöker jag skriva lite på min uppsats om spindeldjur, vilket jag hatar för spindlar ger mig panik så gissa vad som händer när jag googlar på svarta änkan. (That mini heartattac)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Ida och jag är 13 vårar gammal :)
Jag är väl
internet och följ mig gärna på dessa ställen:
Twitter: Belieberswe99
Tumblr:Likemydiary.tumblr.com

Min Önskelista!

1. Bertie Botts Every Flavour Beans (Från Harry Potter!)

2. Pengar

3. En Samsung Galaxy S3 (Men det är det enda jag önskar mig av pappa)

4. Justin Biebers nya bok Just Gettin' Started.

 

Kladdplack! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften? (Skriv dem gärna i gästboken)
 Ja, ett.
 Nej, och det har jag aldrig.
 Ja, och jag har flera stycken!
 Nej, men det brukar jag.

 

:)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Are you from another country?

Tyck till!!

Tyck till om min blogg och dess utseende! Ge mig gärna tips om vad jag kan förbättra!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards